środa, 4 maja 2011

Szkoła,zabieranie i dokuczanie . ;/

Dziś wstałam o 7.00 bo do sql ;)

Było nawet ciekawie w szkole ;)
Tak przed  3 lekcją,szarpłam się z Michałem i Albert z Karolkiem  zabrały mi zegarek ;/i go jeszcze przestawiły ciołki ..! ;/
Jak były obiady staliśmy z Kinią w kolejce o numerki a przed nami stały chłopaki z 1c,chcieliśmy iść przed nimi a on nie chcieli nas przepuścić no i tak jakoś przeszliśmy ale nie było tak łatwo;D
Później Karol i Adaś wzieli mi chusteczke taką no i zmoczyli mi ją wodą ;/
Mówiły mi że Kasia im dała ją  ;/
Oj Kasiu . ;*
Na polski coś Kaczka powiedział o Kini ale już nie bd mówić heh ^^ ;***
Później jak mieliśmy fizyke moja cała klasa  siedziała na dworze ;)
My z Kinią siedzieliśmy w szkole na ławce,Patryk chciał wejść do szkoły ale nie puśculiśmy go ale miał więcej sił niż my i nie daliśmmy rady żeby go nie puściić heh^^
Na lekcij fizyki były nudy,mi z Kinią pisaliśmy na telefonach heh ;)
Potem przed k.matematycznym poszliśmy sb do sklepu kupić chipsy ;)
Akurat była tam 1c ;/
A chłopaki zobaczyły chipsy to już poweidziały że o bd co mieli jeść a ja  haha^^ ;)
Otworzyłam chipsy a tu wszyscy koło mnie i każdy jak to chłopaki po garści sb wzieli i mało mi zostało heh^^Potem był dzwonek na lekcje.Chłopaki z 1c się spuźnili na lekcje hah ^^Na matmie ziedliśmy całe chipsy,no i pan nam mówił oceny jakie nam wypadają,był tragizm hah^^ ;)
Potem jak skończyliśmy lekcje to stoimy sb na dworzu koło ławki a idą chłopaki i Kinge popchali tak mocno aż znalazła sie za ławką heh ^^ no i mnie też przewrócili ale nie tak jak Kinge ;)Przed tym jeszcze
 ubieraliśmy się  w kurtki szły znowu chłopaki i popchneli mnie na Kinge,ciołki ;/ .!
Ale najlepsze było jak Patryka wymazali smołą,całą buźie miał wysmarowaną,prawie wszyscy sie brechtali masakra ;);]
Na tym kończe papapa . ;*
Jutro też wam opowiem co sie działo ;)

Brak komentarzy: