sobota, 6 sierpnia 2011

Dziś żęganie pielgrzymów :(;(

Ahhhh..dziś wstałam rano o 6:00 ,bo musiałam zdąrzyć na msze :D ;*
Dziś żegnamy pielgrzymów ;(szkodaa żę nie zostaną dłużej;(Fajnyy był wczOrajszyy wieczór,taki zabawnyy i wgl ;*
Najlepsza była Marycha,jak ją odprowadzałam do dmu,akurat przechodziliśmy k.domu gdzie nocowali pielgrzymi''bracia'' i powiedziała ,,dobranoc chłopaki'' aa ja w brecht,no i chyba usłyszeli xd
Heh^^,ona to zawsze musi jakiś zaczepić ;*ahhh :*
Dziś odchodzą pielgrzymi  o 9:15 ;( bd szała za godzine ich odprOwadzić ;**

Macie pare cytatów :

`jeżeli nie doznasz cierpienia, nigdy nie przekonasz się czym jest prawdziwe szczęście.`

`Ona nie potrafiła być z nikim innym. Wielu się starało o jej względy, jednak nikt nie potrafił jej zastąpić Jego .`

`Bo dajemy szansę tylko tym , na którym na prawdę nam zależy. ;)`

`Zakochaj się, a każdy wszędzie, wszystkie rzeczy, wszystkie słowa oznaczać będą „miłość”.To samo dzieje się, kiedy kogoś utracisz.`

`Prawdziwe historie miłosne nie mają szczęśliwego zakończenia. One nigdy się nie kończą.`


' A Ty .. kierujesz się rozumem czy sercem ? '♥

 
'Dziewczyna, której uśmiech z twarzy nie schodzi w dzień. Płacze po nocach.'♥

` Za wszelką cenę trzeba dążyć do wyznaczonego celu, choćby szansa była mała..


Ból tak na prawdę nigdy nie ustaje. My się do niego tylko przyzwyczajamy.

`Dnia 32.13 o godzinie 25:61:61, przyjdę do Ciebie i powiem, że Cię nie kocham.`


Lil Wayne -How to Love ; *

 

 Dozobaczenia późnieejjj . ! ;*** <3 

 

1 komentarz:

words pisze...

u mnie dopiero teraz są pielgrzymi ;D
dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowy post!) :*