poniedziałek, 18 czerwca 2012

;*

Hej wszystkim tutaj czytelnikom ;*
Jak minął wam dzionek ?;o

Bo mi nawet galancie *; nie wspomnę już o pogodzie,było bardzo bardzo gorąco ahh ;D
Dzisiaj miałam nawet spoko lekcje;D nie wiem czy dzisiaj nawet na jakieś lekcji otworzyłam zeszyt hahah;D nic nie zapisywaliśmy na żadnej lekcji;D lacikk ;**
haha;D
Miałam dzisiaj 7 godzin :D
połowa nauczycieli to już wystawiała nam oceny;D
bardzo mnie zaskoczył pan od w-f :D hahah^^ ,nie myślałam że bd mieć 6 :D noo to fajniee że mam celujący z w-f xd ahh jak się cieszę jeaa haha.xd
no dalej do szkoły ocena z w-f bd brana pod uwagę (no chyba tak myślę) ,z w-f jestem bardzo aktywną dziewczyną:d,lubię bardzo gimnastykę <3 a graniee w siatkę,piłkę nożną czy ręczną też lubiee ;* bardzo lubiee w-f :D
No dobra nie rozpisuje się tak bardzo tym :D
co wam jeszcze powiem hmm..;D na polskim oglądaliśmy film pt,,Pianista,, ,nie wiem czemu ale jak oglądam ten film to aż płakać mi się chce,może nie lubie takich filmów,,gdzie zabijają dzieci,innych starszych ludzi,męczą i tp. ;)
Dzisiaj jeszcze zrobiłam sobie od razu po szkole przejaszczkę rowerową (sama) do Orońska :D nie wiem czemu ale jakoś zachciało mi się ;D żeby troszkę schudnąć,no wiem tak od razu się nie schudnie jeżdżąć na rowerze ale wakacje już mam tak zaplanowane że hoho ;D
No to co ja wam tu jeszcze powiem hmm;D a może dam zdj z niedzieli co robił mi brat ;* :
                                                    Robione na tle mojego domu ;* <3

                                                  lubię Cię tak trochę z całej siły .♥

No to na tym kończę,papapa ; ****
Pozdrawiam Adzia Julia B.. ;*

1 komentarz:

Paul pisze...

tak jak mówiłem lubię twoje notki ;D