piątek, 22 lipca 2011

Arcydzieło KarOlci,i jak zawsze nudyy xde ;*

Siemaa pOkaże wam coś  i też kOgoś kto to zrObił,ja troszke przerobiłam ;*:


aa tu mOjaa arcydziełkaa < 3 ;***
Ma na imie Karolina,ma 12 lat . ;*uwielbiam ją ♥^^,hmmm co tu o niej jeszcze pOwiedzieć jest zwariOwaną nastolatką . ! ;*<333


Hmm...dziś z ogółu były nudyy jak zawsze ;*
Jutro mam wesele nie moge tak sie dOczekać,jutro jeszcze sie spOtkamyy ;*i napisze notke :* ^^ ;*
Dziś była znów u  mnie sis Kindzia ;*i porbiła mi znów ładny nawet fOt. ;*
Heh^^ ;*Beka była i wygłupy heh^^ ;* <3
Tu pare moim zwariowanych fOt :
A tu z słOńcem mOim Igusiem <3
A tu z moją kOchaną dalmatyńczyjkówną<3 ;*ma słodziachną bluzeczke i wgl.jest zwariOwana i ją kOcham < 3 ;*mój kOchany fotografik :*
A tu pare cytatów :
Nikt nie odgadnie co me serce kryje na dnie.

I nawet żadna z gwiazd nie dorównuje Twoim oczom!

Nawet nie wiesz ile razy brałam telefon żeby do Ciebie napisać i za każdym razem odkładałam stwierdzając, że to przecież nie ma sensu...

Zacząć jest łatwo, wytrwać jest trudno.


Piękność Twoich oczu jest nie do zniesienia. <3

2 komentarze:

Ankyls pisze...

moja koleżanka ma identyko ścianę w pokoju hah:)

Unknown pisze...

fajne zdjecia ;))
zapraszam do mnie