sobota, 9 lipca 2011

Dzień z Maryś ;*

Dziś opowiem wam krótko co sie działo;D

Dziś przyszła Maryś posiedział u mniee ;]
Poszliśmy z moją sis i Marysią na spacerek,po spacerku Maryś była zmeęczonaaa,akurat zdąrzyliśmy na nasz kochany film ;]
Ale Maryś nie oglądała bo Marcinek przyjechał i ona sb rozmawiała całą godzinee prawie z nim ;/a ja ogladałam film :*
Uwielbiam takieee muzyczki :zobaczcie sami czy nie fajnaa :
Uwielbiam Rechana < 3 ;*




 A tu taj pare fOt :






Jaa uciekam papa ;**

A tu cytat jeden,podobaa mi się :D:
,,Nie kochasz tak mocno Rechana,jak Rechan kocha ciebie < 3 ! ;***''

To imie przypomina mi kOgoś ;( heh^^ ;]
Późniee ciociaa gadała na temat chłopaka ;) yy  ;d ta ciocia;/

Potem obejżałam zajebisty film,bardzo mi sie pOdobał !
,,Wyznania gwiazdy z Hollywood,,
Pappa <3

PozdrOwionkaa dla Kingi  i Kasi ;*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cudne foteczki ♥