sobota, 17 marca 2012

Dzień ze zdjęciami ;*

Siema misiaki ; * . 
Jak tam ;* co u was mordeczki słychać ;**


Już się ciepło robi,zarąbiściee,ciesze się ;DD mm jak ja uwielbia\m ciepło mm ;*
Dziś tak słonecznie było że łoj ;*<3 haha^^<3 Kocham tą pogode<3
Jak tam w szkole ? ;o 


Tutaj macie mojego fejsika - http://www.facebook.com/profile.php?id=100001880747431
Kto chce to może zapraszać do znajomych,zaakceptuje napewnO ;*
A tu macie pare zdjątek moich na dworku ;D
 jak mam wstać i zebrać myśli .?
gdzie schować się kiedy pustka głośno gra .?

                    Zapomnieć się, tak po prostu, przenieść się na inny świat.
                ' tylko w filmach robią odpowiednie rzeczy w odpowiednim czasie .! '
                                       do niepewności nie da się przywyknąć
                                                wyjebangooo . ! ; ))
 Zaczaruj moje serce.. Zostaw mnie bez tchu raz jeszcze..
                                    pomyśl co byś zrobił jak by jutro czar prysnął,
                                      skończył się świat i szlak trafił wszystko. ;*♥





Pozdrawiam moje mordeczki śliczne 2  ;* Kocham was szkarbyy ;**
Nie mogę sie doczekać wakacij żeby się z wami spotkać ; *

Kocham te zdiecia i was mordeczki  ♥!:
                                                           Werkaaaaaaaaaaaaa Kocham cię
                                                               Wikiiiiiiiiiiiiiiiiii Kochammmm cięę

                                                Mojee zajebiście zajebiste przyjaciółki na zawszeee !
                                                              Nikt nas nie rozłączy




Bajjjo misiaki ; ** 
    Adziaaa♥ !


Całuski ; *

2 komentarze:

Zuza pisze...

Śliczne zdjątka. Zapraszam

Anonimowy pisze...

no pogada jest naprawde swietna ; D już czuc wakacje ;p.
PS. bardzo fajne zdjecia ; D