sobota, 31 marca 2012

Tralala ;*

Siemka ;* jak tam u was ;* jak sobota minęła wam <3
Mi tak sobie,nudziłam się,no nie aż tak,mama mi pare zajęć,np sprzątanie ;] ehh ;*

Hmm co ja wam tu npisze ;]
ehh może opwiem coś o mojej zajebiste przyjaciółce ;*
Bardzo fajniee mi się z nią pisze,jest super bardzo ją lubiee a nawet kocham jest zajebistaa ;* i w dodarku śliczna ;D Ja ją kocham bardziej niż o na mnie ;*
Ma na imie Asia ;***
Uwielbiam cię Asiek <#
Pokaże wam pare jej zdj ;* są zarąbiste,podobają mi się ;*


















-Kocham cię A Ś K A  ;*Moja ty najważniejsza ;*









I tu jeszcze kocham jedną taką osóbkę ;* jest zajebistaa ;* <33 Kochamm ;*
ma na imie Paulaaa ;* ,ma 15l.;*
A tu jej zajebistee,słodkie zdj ;*


























                                                                   -Kocham cię P A U L A < 3 Koteczek < 3 !

Kocham was niuniee ;* <3333 Moje na zawsze ;* !

Na tyle chyba kończę ;*
Jakie plany macie na niedzielę;d?
` jaa jadę na targ do Wierzbicy,potem nauka i o 17 do kościoła . xd ;*`

Spadam papa <33333

2 komentarze:

Natalia pisze...

Powiedz tej Paulinie,ze jest przesliczna i ze ma swietna grzywke. ;D Fajnie jest miec osoby na których mozna liczyc.

Ps.: Powiedz Paulinie zeby zalozyla bloga.

Angel;DD pisze...

Noo bardzo fajniee <3 Ja tak ich kOcham że łoj ;*
No jasnee żę powiem;D na pewno się ucieszy hee^^ ;** Spróbuje ją namówić żeby założyła ;*
dziękujee za koma ; * <3