czwartek, 5 kwietnia 2012

Łaaa no tak mam urodziny. I z czego tu się cieszyć jak się starzeje?
Czasem tak sobie usiądę i czytam moje poprzednie rozmowy z różnymi osobami, tyle im mówiłam a oni później to wykorzystali, no ale cóż jak to się mówi najbliżsi ranią najbardziej. No ale to jest dzień radości więc się nie smutamy ;D Miałam napisać notkę o Gluci, ale nie mam zdjęć ponieważ mój komputer jest zrąbany i nie odbiera żadnych urządzeń. No i co tu by jeszcze napisać? Hmm nie będziemy w końcu grać z Adasiem przed całą szkoła zbyt się stresujemy ^ ^ Nathalii spytała się czy będę mieć tort, ha nie będę mieć jestem na to już za stara!.:D
  Zamówiłam sobie na urodzinki bejsbolówkę, powiem tak: za tyle kasy mogła by być lepsza, ale nie jest najgorsza!.:D Dobra bo jakoś ciężko idzie mi ta notka.:D Następna notka na pewno we wtorek, albo jakoś tam!.:D

  Chciałabym wam życzyć Wesołych i Szczęśliwych Świąt

  I mokrego poniedziałku!.:D

Brak komentarzy: