poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wszystkiego Najlepszego Paula ;*

Siemaa ;*
Na początku tego postu chciałam złożyć zajebistej dziewczynie o imieniu Paula życzenia ;*
 Wszystkiego Najlepszego kochana ;* Spełnienia marzeń i co sb życzysz ;***
A o to Paula:

                                            Spełnienia marzeń kochana ;* !

`i jeszcze dużo dużo prezentów ślicznotko ; * <3

________________________________________________________

 `Dzień dziś spędziłam bardzo ah bardzo ciekawie ;D
O 10 pojechałam do mojej przyjaciółki Andżeliki ;D ;* posiedzieliśmy u niej,graliśmy w karty,siedzieliśmy na laptopie ;D a potem pojechaliśmy do sklepu i kupiliśmy sobie po Mirindzie(napoju) i po lotach Top Milk ;D haha^^ ;* i jeszcze pisaliśmy na Gadu haha^^ ;** on cię kocha adzia,ja ci mówię ;* <3

a potem Adzia coś wymyśliła ;D no i jedździliśmy tak cały czas po Woli haha^^(Adzia ty dobrze wiesz o co chodzi );**

Haa potem pojechaliśmy do mnie i porobiliśmy zdjęciaa ,no ja jej zrobiłam ,.pokaże wam moje ulubione zrobione prze ze mnie :
                                                            Moja laleczka<3

A tu macie mnie ,taką blee ^^ ;D :

Ogółem powiem wam że to był bardzo fajny dzień,no ale nie do końca fajny ahh ;D działo się działo ;* haa^^

Ja już spadam bajo ; *

4 komentarze:

Paula Golonka pisze...

oo dziękuję ♥

Angel;DD pisze...

Nmzc mordo ; *** <3

the my world. pisze...

http://smilepleasepleease.blogspot.com/

Zapraszam serdecznie , nowy post ciekawe stylizacje i ubrania ♥
zostaw coś po sobie <3

Paul pisze...

Zostałaś otagowana, szczegóły u mnie w poście