wtorek, 10 kwietnia 2012

Siemaa moi drodzy czytelnicy ;D ;*

Jak tam mineły święta ?;*a lany poniedziałek jak ? bardzo mokry?;D
Bo mi nawet galanciee ;*a dyngus był mokry ,przyznam się;D ;*hahah^^<3 nie wychodziłam na dwór bo bym była zlana przez chłopaków że łoj ;*
No i już koniec laby;( szkodaa ;*
Jutro szkoły matkoo jak to szybko zleciało ;*
U mnie miały być dzisiaj też goście ale nie przyjechali szkoda hee^^;d
Mam jak coś dowali no szkoda słuchać ;* haha ^^ bo miał przyjechać syn mojego taty kolegi ;D i powiedziała że ja tak się cieszę ze względu na tego syna ;D ale to nie prawda ! ;D no dobra koniec o tym ;D co ja wam powiem jeszcze ;* dziś to wstałam przeprałam trochę cuchów ;D hhaha^^ potem posprzątałam i uczyłam się jak zawsze ;* i teraz właśnie odwiedziłam blogelaskaa ;D ;*** haha^^ ;*
Nie mam zdj,na razie nie bd dodawać ;( bo nie mam aparatu tata schował i nie chce dać ;/
Moge wam takie jedno dać :



Brzydkie,wiem :)
;*
Dodawajcie komentarze i do obserwatorów też się dodawajcie,prosze  ;** <3
I chyba na tym bd kończyć ;*
bo już mi się kończy wena;D
hehe^^
Teraz czekamy na posta od Nemosiastej ;* <3

2 komentarze:

Nemosiaście ♥ pisze...

Nie miałam czasu żeby coś dziś nabazgrać.
A zdj naprawdę brzydkie!.:D

Anonimowy pisze...

he zapraszam :P