piątek, 27 kwietnia 2012

;DD

Siema ;*
Dziś był zajebisty dzień w szkole ;D ;*
Było mało osób chyba tylko 30 a reszta pojechała do kina ;D

Pierwszą godzinę siedziałam z panią(sama) w klasie i oglądałam ,,Opowieści z Narnii,, ciekawe ; * haha^^
Potem jak była przerwa każdy się schodził do jadalni ,bo pani miała coś nam powiedzieć ;D
No jak każdy się zeszedł to pani powiedziała że idziemy do Parku po zwiedzać i wgl;D a wszyscy no okej ;D No i poszliśmyy chyba tam z 3 godziny albo i więcej byliśmy;D takie ciepło było że łojj megaa było ;*
Po powrocie do szkoły od razu na ławke szliśmy;d tak nas nogi bolały hoho ;d i poszliśmy na obiad ;D
Potem każdy jechał do domu,a bus mnie nie brał bo ja jedyna z moich stron ;D no i zabrał mnie P.Łukasz ;) Miałam podwózkę pod sam dom ;D

Ehhmm jak dziś zajebiście ciepło mm ;* Uwielbiam tą pogodę ;D
Jak wróciłam do domu to od razu wziełam mojego braciszka(ma 1.5 mies.) na spacerek ;* <3 Potem musiałam sprzątać ;) ;d ahhh ;* no i po sprzataniu od razu na kompa ;D ;*
Jej jak ja dawno tutaj nie pisałam matko ;* no cóż nie miałam czasu ,musiałam się uczyć do testów ;) no i wreszcie po testach,spokój . ! ;] jeaa ;*

`Macie piosenkę,którą lubie ;*
Dobra spadam już bajoo ;*
Pozdrawiam ;*
Prosze dawajcie się do obserwatorów ;* no i dawajcie komentarze ;* <3

2 komentarze:

Paul pisze...

To miałaś fajnie dziś w szkole :D

Michał pisze...

ta piosenka rządzi!