czwartek, 5 kwietnia 2012

O Kasik ;*

Coś dla Kasi ;* !
                                Kasiu....w tym najważniejszym dniu ;*
Życzę Ci , abyś zawsze umiała zaczynać swoje życie od nowa, każdego dnia.
Nawet wtedy ,gdy przezywasz ciężkie chwile , wiedz ,ze nie jesteś sama.
Poza tym: radości na każdy dzień i nadziei na lepsze jutro, spełnienia marzeń, przystojniaka;*dużo dużo prezentów i co sobie życzysz skarbie i szczęścia wszelakiego<3
 

























Kasiu ten filmik dla cb ;* hee<3
Wiesz że nawet pamiętasz o moim blogelaskuu ;* 

No Kasik jutro napisz coś o dzisiejszym dniu,jakie prezenty i wgl ;* czekam mordko ;*<3
I jeszcze coś dla cb :

Ehmm..;*

Teraz o mnie i moim dniu dzisiejszym opowiem ;* 
Wstałam o 11;)) Mama mnie chyba budziła pół godziny haha^^;D a tak mi się nie chciało wstawać że szok,jeszcze na łóżku czytałam książkę Marty Fox,,Paulinka.doc-ktoś to czytał ? ja już czytam 2 część ,ciekawa jest polecam ;* hehe^^<3


,wstałam to zjadłam jakieś śniadanie:kanapki z powidłami śliwkowymi i kakao <3 ;*A potem od razu za sprzątanie wielkiego domu ;D ehh.. ;*nawet nie wiem o której to sprzątanie za kończyłam ale chyb o 15.30 bo potem musiałam się szykować do kościoła ;d ;*  
A wróciłam z kościoła o 19  i od razu na kompa haha^^ ;*

 A wam moim drodzy czytelnicy tego bloga życzę

 Wesołych Świąt 

 

 

 

 

 

 

 

i bardzo lanego Poniedziałku ;***

 Bajo Mordki. 

                  Adzia ;*

 

5 komentarzy:

Olesia pisze...

Obserwuje i liczę na to samo ;D

Nemosiaście ♥ pisze...

Bimberek napiszę dopiero we wtorek!.:*

Angel;DD pisze...

Okejjj,czekam ; **

Paula pisze...

świetny blog ! ;*** :D

Paula pisze...

Ty masz lepszy ! i już ! ;*****