czwartek, 12 kwietnia 2012

;D

Witajcie ;*
Jak mija czwartkowe popołudnie ?
Jeszcze jutro i WEEKEND♥ ! ;*
Dzisiaj mieliśmy nawet spoko lekcje ;D
Było ich 7. Dzisiaj pisałam poprawe z chemii ,no nie tylko jaa jeszcze 2 dziewczyny ;D haa^^
No i poprawiłam ocenę ;D jea ;]
Potem była religia ;D trochę pani gadała o bierzmowaniu jak mamy być przygotowani  i wgl;D
Biologia to test pisaliśmy jej ;/ masakra ;D
W-f był spoko grałam z Olą i Kinią w kosza w 24 ;D haha^^ ;] Kiniaa musiała wygrać ahh ;D 
Matma była spoko robiliśmy zadania na tablicy xdee .
Fizyka to sporo pisaniaa lol ;D
Angielski liseningi przerabialiśmy ;D 
I do do domciu;D
O przerwach to już nie wspomne masakraa ;D hahah^^ ;D Nemościastej zabrali plecak ;D i chyba do końca wszystkich lekcij jej nie oddali ;D masakraa ;D przy okazij jeszcze dostałam w nogi i w d*pe ręką ;D eh;/;/;/
Potem Kinia zabrał bluze takiemu jednemu xde ;d i wyperfumowaliśmy ją cała haha^^ ;D 
Trochę był taki malutki zamęt z odjazdami do domu ;Dbo jeden pan zachorował od autokaru ;D ;] 
Nie było dzisiaj tak źle ;D

A was dzisiejszy dzień jak minął ; *** ?


Ehmm co ja wam tu jeszcze powiem ;D ?
Nudy strasznee ;*
Na tym kończę ;D
Ps.tą notkę napisałam ze względu Paul .;D bo prosił mnie żebym napisała xde hehe^^ ;]
No to maa notkę jak prosił ;*
Pa wam ;*
Pozdrawiam :*


 

4 komentarze:

Paul pisze...

Dziękuje ;*, ale nie musiałaś o mnie wspominać :D

Anonimowy pisze...

Mi może być! :D
i obserwuję! liczę na mały rewanżyk! :D
Zapraszam do mnie! ^^

Paula pisze...

też się nudzę.. zapraszam do mnie ;**

Krzywoustek Piotr pisze...

Na nudy świetne są rozmyślania o tym co uczynić pożytecznego a gdyby były z tym kłopoty pomoże Wiedzoterapia; powodzenia!