środa, 14 marca 2012

Ostatnią notkę pisałam w lutym, wstrętna jestem ;D
Ale ostatnio, jak wam pisałam zaczęłam się uczyć, ale mi to jakoś nie wychodzi. Przesiaduję cały czas przy książkach, ograniczam się na 2h przy komputerze a i tak mam gorsze oceny niż moja młodsza siostra, która przesiaduje teraz cały czas na komputerze i pisze z jakimś tam chłopakiem cały czas (what?), albo biega cały czas po dworzu. I ja się gdzie jest sprawiedliwość? No ale cóż ja im jeszcze pokażę. Muszę się postarać, żeby z każdego przedmiotu ocenę podwyższyć o jeden stopień, chociaż z fizyki to nie jest realne!.:DI jak to na mamę nie zadziała i nie kupi mi pieska to się chyba w umywalce utopię!.:D
Dobra a słyszeliście może nową piosenkę Mroza?
 A teraz lecę na You Can Dance ;D Będzie niesamowicie!.:D

Brak komentarzy: