sobota, 25 lutego 2012

W środę napisałam notkę ^ ^
W czwartek zerwałam z chłopakiem i jak zmieniłam status na fejsie to wszyscy zdziwieni i musiałam ich pocieszać bo się załamali ^ ^
W piątek poszłam do Adasia na lekcje gry na gitarze. No niby mam grać przed całą szkołą (wraz z Adasiem) i mam pięć tygodni do nauki, ale już mam tremę ^ ^ To będzie moja pierwsza piosenka, którą będę umiała i od razu przed większą publicznością? Oj ajci będzie źle, będzie źle, będzie źle, no ale jeżeli mamy dostać chodź jeden punkt więcej za grę na gitarze to warto. Punkty są za prezentację, różnych tematów my mamy "7 rocznica śmierci Jana Pawła II" i mamy grać Barkę na gitarach z Adasiem. Boję się że on może mnie wystawić, haha spróbował by ;D
Po za tym zapraszajcie na Fejsa ;D A moją facebookową rodzinkę to po prostu kocham.
I dzisiejszy dzień spędziłam cały dzień grając w simsy jedynkę, ale co tam ważne że i tak zajebiste historie powstają;D
And na pamiątkę mojego związku piosenka
                                                    I najlepszy teledysk pod słońcem ;D
 I dwaj najcudowniejsi wykonawcy♥
A po za tym Bimberek czego ty słuchasz? : O Tak, tak wiem każdy ma swój gust ;P
Do następnej
Nemo

2 komentarze:

мαנтα. pisze...

` nie ten to inny, co nje ? :D
faajna piosenka. :) na pewno dasz radę. :)

Nemosiaście ♥ pisze...

no jasne, zawsze się ktoś znajdzie ;P