piątek, 3 lutego 2012

-Czemu chcesz z Marianem zerwać?
-Skąd cię doszły takie plotki?
-Oj nie udawaj Kasik ;* Czyta się posty a nie zerka :D
-Bimberek to patrzy się na daty :D
Oj Justin nastraszyłaś mnie, że po sql chodzą jakieś nowe plotki, albo coś.
Muszę wam oznajmić, że teraz prawdopodobnie będą częściej notki. Dlaczego? Założyłam nowy blog dla siebie. Który to już? Chyba piąty, ale o tego zaczęłam dbać od samego początku. Od razu pojawił się nagłówek z Anime <3 Oczywiście Vampire Knight moje ulubione Anime <3 Jeżeli ktoś uwielbia oglądać Anime <3 to mogę dać stronę gdzie odcinki są.
Ale jest dla mnie jedna dziwna rzecz. Tutaj u Bimberka na blogasku jest 18 obserwatorów i zadziwia mnie ilość komentarzy. Tak mało obs. a pok każdym postem dodanym co najmniej cztery komy. I mam kolejną zagadkę :P
A jak ferie wam zleciały? Ja już niby chodzę drugi? Tak drugi tydzień, ale ferie niesamowicie pamiętam ;P Ach pierwsze moje ferie spędzone tak zajebiście. Chociaż drugi tydzień spędzony na oglądaniu PzK i innych filmów to i tak było wyczepiaście.

To może na sam koniec dzisiejszy dzień? A najlepszy w nim w-f. Skakanie przez kozła, a ja taki baranek co się boi odważyłam się już na samym początku, no to co że po boku, ale zawsze czoś ;P Na ostatnim w-f na sam koniec się dopiero odważyłam :D I obiecuję uroczyście że na następnym w-f spróbuję go przeskoczyć ;D Haha Justin najlepsza byłaś biegniesz, skaczesz i nogami zawadziłaś gleba xD
Dobra lecę już, bo piszę z czterema osobami i jeszcze chcę napisać notkę na swoim blogasku Klik i na Nathalii. Tak mam trzy blogi, gdzie mam pisać notki ;P a na upartego znalazłby sie też czwarty xD
Obiecuję że jutro albo w niedzielę najpóźniej w poniedziałek pokaże się nowa notka.
No to wam cześć
Nemo
Nowa piosenka Adasia. Słucham cały czas.

1 komentarz:

мαנтα. pisze...

fajna piosenka, chociaż za nim nje przepadam. :* nje lubię skakać przez kozła . :D