środa, 22 lutego 2012

Dobra piosenka już jest. To teraz czas na notkę. Że co? : O
Ja nie umiem pisać ;P Ostatnio nie pisałam nawet na swoim blogu. No bo jak tu napisać notkę, gdy się siedzi na komputerze tylko 2h? Ja jestem przyzwyczajona do 4-6h jednego dnia!! A tu teraz ograniczam się do 2h. No ale że ja to wytrzymuję ;D
Teraz od niedawna znów piszę pamiętnik. Taka duża dziewczynka w końcu musi się przed kimś wygadać, bo nikt jej nie chce słuchać na realu, no ale cóż już jestem przyzwyczajona. Tak, tak mam Nathalii, ale jej też nie wszystko mogę powiedzieć, w końcu jej nie znam ;D Ostatnio u nas w szkole (po raz drugi) był Jacek Musiatowicz i mówił o cyber przemocy i przez myśl mi przeleciała jedna krótka i szybka myśl że "Nathalii może być facetem ,który ma 60lat" ale od razu wybiłam sobie ją z głowy, bo nikt by jej nie przystawił do głowy strzelby i nie kazałby jej ze mną rozmawiać. To by było nie realne. Tak mam bujną wyobraźnię.
A teraz pozwólcie, że skończę bo czas mnie goni. A jeszcze muszę poprawić paznokcie odrobić angielski i polski. Tik tak, tik tak.
No to do następnej
Nemo
A i z koleżanką jest jakoś tako ;D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajnie tu zapraszam do mnie ;d ♥

Anonimowy pisze...

fajnie tu zapraszam do mnie ;d ♥