poniedziałek, 6 lutego 2012

Nienawidzę być ignorowana -,-
Nie rozumiem niektórych ludzi. Nie rozumiem Jej. Dlaczego się tak zachowuje?O tak znalazła sobie inną przyjaciółkę i myśli, że jak w szkole się do mnie odezwie to będzie dobrze.
To może od początku ^ ^
Moja "najlepsza" przyjaciółka mnie jak najbardziej zawiodła. Tak byłyśmy jak dwie bliźniaczki, wszędzie razem, aż tu nagle Ona przypomniała sobie że ma P. (piszę skrótami jakby co ;D) No i co? W szkole bez zmian, ale to że na gadu odpisywała mi: "ehem" i "aha" i inne pojedyncze słowa to było denerwujące a co dopiero żeby napisała pierwsza to widocznie musiała mieć jakąś sprawę. Chociaż nie napisała pierwsza dziś:
-Siema
-Siema
-Co tam
-Nic
No i koniec nic więcej. No i co to jest rozmowa dwóch przyjaciółek? Jakoś nie widzę nas w przyszłości. A o naszych kłótniach jakoś nie jestem chętna wspominać.
 No cóż muszę się umówić z Nathalii kiedyś na Skajpaja brakuje mi jej głosu i śmiechu ;P Tak jestem psychiczna wiem o tym ;D
Dobra myślę że wezmę się ogarnę i skończę tą sporadycznie głupią notkę
A i pochwaliłam was no i mam jeden komentarz pod poprzednią ;D
Do następnej
Nemo

2 komentarze:

Anita ♥ pisze...

Nie przejmuj się, znajdziesz sobie kogoś innego z kim będziesz mogła dzielić wspomnienia. Szkoda, że tak wyszło z Twoją 'przyjaciółką'. Trzymaj się Kochana ;*
Zapraszam.

мαנтα. pisze...

dokładnie nie przejmuj się. po prostu nje była ciebie warta i tyle. też czesto jestem ignorowana.. ale takie życie .;c