wtorek, 13 września 2011

ahhh dzień dzisiejszy;d i wczorajszy;]

siemaa opwiem wam co sie działo dziś i wczoraj:
Hmmmm.....;d

Wczoraj
ahh wczoraj dizeń był masakryczny..8 godzin ;/
A na przerwach to już nie wspomne co się działo..;d
Chłopaki co przerwe  mi i Kindze robili z włosów szope,co przerwe mówie,i musiałam się czesać co przerwe;/aa jak czekaliśmy na busa co się działo z Kinią,chciałam ją uratować ale ich tam było 5 najgorszy Marian yyy;/jaa go nie lubiee on jest głupi;/jak bym tam poszła too nie wiem co by mi się stało;/to wolałam nie ryzykować;d heeehhh...;d ale Buli mnie zauważył i mówi :Dawajcie Błaszczykową''a ja mówie jasnee a buli biegnie i i mówi ejj mam błaszczykową,marian chodź tuu a ja uciekam ostro do łazienki  i potem wychodze i sprawdzam teren haaa...;d i buli sb  wkońcu poszedł na dwór to ja też poszłam i wołam Kinie bo musiałam jej się coś spytać..no i Kinia idzie powoli i jeszcze w tym czasie robi sb koński ogon z włósów i idzie do mnie a ja mówie chodź do łazienki bo musze się cb spytać no i ona idzie a chło[paki za nią no i jak doszła od łazienki to spytałam jej się coś(kinia wiesz co) a chłopaki no Marian głupi wlazł do łazienki  chyba kinie znów wziął rozczochrał włosy y i mOjee ;/masakra;d potem poszli sb i był święty spokój ;d..ale potem dokuczał nam Kamil ,Damian i Michał yyy;/
Kamilek znów coś gadał dziwnego na mnie i Kinie;d podostawał troche od nas i Damian też dostał ale od Kini heee..;dpo plerach;d,my z Kinią usiedliśmy na przeciwko nich no i Kamilek jak Kamilek zaczął jakieś głupoty nawijać,mówił na Kinie:dziewuchaa r....;d(nie bd kończyć)haaa..;*
Potem w końcu przyjechał buss i mieliśmy od nich spokój haaa..;d
Jak szłam z Mariolą to Mariola zaczeła mnie wyzywać i powiedziała żebym z nią nieszła i wgl.;d no i po tym można powiedzieć że się obraziła,spytałam się jej za co a ona odpowiedziała mi tylko:Kurwa za nic spierdalaj a ja powiedziałam no i dobra;]
zObaczymy kto przyjdzie pierwszy;d
nO dobra kończe wczorajszy dzień i zaczynam dzieiejszy:
Dzisiaj(wtorek)
ahh dzisiaj co było ,no spóźniłam się na busa ,musiałam biec na przystanek ale jakoś zdążyłam dojść na przystanek i do busa xdeee..
Jak przyszłam do sql;d to musiałam się troche ogarnąć;d
no i potem przyjechała 2c ;/yyyy;d ,jaa z Kinią poszliśmy do jadalni i uczyliśmy z geografi;d no i chłopaki z 2c  i1c przyszły do jadalni i zaczeły dokuczać mi ;/zabierać plecak i bluze,oOo co się działo hoohoh...;d a Kinia wszystko no prawie wszystko kamerowała z telefonu.Chłopaki żucały mi bluze jeden do jednego ,no jak by powiecmy głupi jaś,a ja właśnie nim byłam;d Anita mi troche pomagała...xde haaa..;d a jak mi robili kebaba:w tym uczesniczył buli i Najman debile;/i buli z Najmanem mi wszystko wysypali z plecaka no i miałam jabłko w nim to buli mi go zabrał i żucał sb do chłopaków jabłkiem już im nie zabierałam tego jabłka;/niech se rzucają.. no i potem zeżarł buli to jabłko yy;/ i do mnie jeeszcze tak mówi mm dobre jabłko jutro też przynieś a ja mówie:jasnee noo yhyy...;/
Tam yło tych chłopaków sporo hmmm..policzmy...:8 jak się nie myle i rzucały bluze i wgl.potem z tą bluzą uciekli mi na dwór ale już ich nie ganiałam:potem sam mi Najman oddał bluze przez okno;d ;/taka byłam wkurzona;d
Dziś miałam 7 lekcij;)2 lekcje bardzo wolnee i ciekawe;d
Jeszcze w świetlicy słuchaliśmy z Kinią muzy i przy tym graliśmy z Anitą w karty;d haaa.;d pare razy przegrywałam heee..;d
Potem po lekcjach czekaaliśmy długo na busa;d;/
z kinią poszliśmy w tym czasie na lodyy,postawiła mi jednegOo haaa..;d
jak przyszliśmy do szkoły,to siedzieliśmy na ławkach...
no i Buli i Najman jeszcze siedzieli;/i wołali mnie i Kinge..od Kini chciały kasee i o de mnie też..ale nie miałam;d a potem buli gadał daj mi tego loda w ,,kubku,, a ja mówie nie dam ci no i gadał tak cały czas..a Kingaa coś powiedziała a pan i do niej coo powiedziałaś a Kingaa musiała się tłumaczyć haaa..;d masakra;dno i dałam mu tego loda ,nie wiem jakim cudem on zjadł jak nie miał patyka do niego haaa..xdeee,potem musiałam jakąś linke odwiązywać,bo pani Julita kazała,Kinga,Ola i tam jeszcze dwoje pojechali do domu wcześniej o de mnie ,dla mnie już nie było miejsca haaa..;d
musiałam czekać,no i potem przyszedł Jakub Grzyb do nas i zaczął o czymś nawijać z Najmanem i Bulim potem pytał się mnie ile mam kilosów do domu i wgl.;d a buli sie pytał gdzie ja mieszkam i wlg;/yyyy;d;d potem jak był dzwonek na przerwe to Nemosiata wyszła i nie byłam już sama haaa..;d staliśmy koło Kamila i Biołego,Ilonka piła cole w puszce no i Sowa wołłał od niej ale ja też chciałam to Ilonka narpiew mi dała a ja mówie tb sowa nie dam a on no dajj dałam mu ja tylko troche się napiłam;d
No i potem szła Daria,no i zaczeliśmy temaat że ona chodzi do szkoły tanecznej,a Sowa nie mogł się wysłowić jakiej i wlg.ale Kassiaa powiedziała,bo sowa chyba by się nie wysłowił haaa..była taka beka z niegoo;d
Potem siedziałam koło  izy i paulinyy;d gadaliśmy coś,potem Ola przyszła  i poczęstowała nas ciasteczkiem haaa..i zabrała mi jedną branzoletke yyy;;d.;**
Posiedziałam sb troszke koło Oli i przyjechał bus po nas i w końcu pojechaliśmy do domu ;d fajniee;*
Dobra kończe na tym pappapapa <3 nO no Kasiaa bd miała co czytać haaa..;d całuski dla Nemosiastej  i Kiiji ;*

1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

joł dotrwałam do końca :D