sobota, 17 września 2011

;*

siemaa ;* . ;d
już prawie 3 tygodnie szkoły;d ciekawie;)
To już jest mój 130 pOst.;*
Ale nie widze żeby ktoś go czytał;(
A ja bym chciała żeby miała więcej obserwatorów,komentarzy;*z tego bym się bardzo ucieszyła;d

Blog założyłam w tamtym roku w lutym;dNamówiła mnie do tego Kasia,ja się zgodziłam bardzo mi się ten blogger podoba;]<3
Pokaże wam moją nemosiastą;*:
zdjęcie
Lubie ją bardzO<3 ;*I to ona mi o tym blogerze namówiła;*

Jedyne co Ci dzisiaj daję, to większą przyjaźń niż Himalaje;*
<33 heh^.^


A tu mOjaa Kiniaaa <3 wariat numer jeden :
zdjęcie
zdjęcieTo fOto jest moje ulubioOne;*<3

Twoja przyjaźń jest dla mnie warta więcej niż najdroższy skarb ;*


Z Kinią siedze na lekcjach ;*są brechty czasami,czasami jej tam odwali ale ale ot tylcko czasami się zdarza;d heh^^;*

Wiem dziewczyny udupicie mnie za to;d alee jaa was kOcham i tyle heee..;*
Wczoraj nie było nic ciekawegO;d
Brechty i wgl.na w-f sprzątaliśmy lac szkolny nasza IIIc;*było mało do sprzatania,potem poszliśmy na chuśtawki i wygłupialiśmy sih eheh^^;d potem graliśmy w noge Kinia była po przeciwnej stronie wraz z Kasią a ja byłam przeciwko nim heee..;d;*nawet zacięta walka była;d
Później były lekcje;d na lekcjach nic ciekawego nie było:zapisywaliśmy  i wgl.;d 
Na przerwach było spokojnie,chociaż jeden raz ;d haaa..
Ale 2 ciOłków mnie wkurzałO yyyy;d ;/
Jednemu walłam ale drugiemu już nie zdołałam heh^^..nie mogłam go złapać lOl..;d
Po lekcjach czakaliśmy na busaa..;dczekałam z Anitą i potem przyszedł Kamilek i zaczał nawijać coś yyy on to jest debil 1 stopnia,tak wkurza żę masakra;dale wczoraj nawet nie dokuczał tak...;d heh^^;d
Po za tym nic takiego już nie powiem ;)






to mojaaa ulubiona fOta z starą grzywką(długą)teraz mam krótką grzywke;*:(;d


Wejść do Twojego mózgu, znaleść moje imię i sprawdzić jego definicję.

Znam tą definicje ;(..haaa xde .


Pare opisów;*

 Niechcemisizm , odjutronizm , odwalsizm , mamtowdupizm , chujmnietoobchodzizm , olewizm . i co Ty kurwa myślisz , że jesteś większym hardcorem ?


Muzyka jest czymś więcej niż melodią, to uczucia!




 Nie szukaj ideału. Bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała
 udawać nic.

Jestem kobietą , co oznacza , że jestem genetycznie szalona , i pewnie za jakieś 30 sekund przyczepię się do Ciebie o jakąś bzdurę.


Jego uśmiech... Dla zwykłej osoby to nic wielkiego, dla zakochanej najważniejsza rzecz na świecie.

Im więcej posiadamy radości, tym doskonalsi jesteśmy.

Tu mOja piOsenka;*
Ona mnie doprOwadza doo ...... mmm nie wiem jak to wyrazić jestem takka mm..przypOmnia m wszystko jak ją słucham te dobre rzeczy i te złe;( i jakoś dziwnie się czuje i serce jakoś bije mi szybciej i czuje zimno takie w sercu:











2 komentarze:

Anri pisze...

Nareszcie znalazłam twojego bloga ;>

Nemosiaście ♥ pisze...

Ha joł nie spodziewałam się :D
Bałam się że wstawisz moje zdj a zabiłabym cię za to :D