sobota, 24 września 2011

Weekend

siema . ;*
Długo nie pisałamm...no ale cóż caasami tam do casu bd pisać ale nie codziennie..;dbo niemam czasuu ;(
Co ja teraz robię? aa rysuję,zajadam ,,musli,,  i słucham muzyki :Radio Seoul ;* .
bOskie są tam piosenkii ;dd kOcham je ;*
Na dziś nie mam żadnych planów,siedzenie w domu nad książkami ;);]
a wy jakie ma cie plany na weeekend?
W szkole jak w szkole brechty i tp.;d
Wczoraj było fajnieee..;d ten sks hahahah...;d ciekawy był ;d
Dziś bd mała notka bo nie mam za bardzo czasu a po za tym jestem zamulOna nie chce mi się nic ;( ;( nawet żyć jejjj..;/


Tutaj moja megaa kOcham piOsenka uwielbiam ją,zawsze mi pOprawi chumorek ;**
<33333


A tu macie następną która m isię pOdobaa ,jak ją słucham aż płacze;(
kOcham ich ;* . ! <3
                                                           
                                                                Opisy ♥♥ . !

Nie wiem dlaczego Cię pokochałam, Dlaczego sercu bez Ciebie źle. Dlaczego serce tak mocno bije Gdy oczy Twoje mijają mnie…

Naćpana szczęściem !Upita marzeniami !:*

Kapselek z Tymbarka prawdę Ci powie " . Żyłam w takim przekonaniu dopóki nie kupiłam mojego ulubionego smaku jabłko-arbuz i nie zobaczyłam napisu pod kapselkiem " jesteście sobie przeznaczeni "

Kiedy mówię 'nie' to znaczy 'tak. Kiedy mówię 'wyjdź' to znaczy 'przyjdź'. Kiedy mówię 'milcz' to znaczy 'powiedz, że mnie kochasz'. Kiedy mówię 'zostaw' to znaczy 'przytul'

Czasami upadamy tylko po to, aby sprawdzić kto nas złapie. . .


"Moje oczy są oczami wariata, kiedy spotykają sie z twoimi oczami...";*

"Twoje oczy prześladują mnie w snach "

01.01 - myśli o Tobie! ♥
02.02 - śni o Tobie.
03:03 - lubi się z tobą drażnić! ♥
04:04 - lubi Cię! ♥
05:05 - śni nie o Tobie! ♥
06.06 - kocha Cię! ♥
07:07 - pragnie Cię! ♥
08.08 - obserwuje Cię! ♥
09.09 - zobaczysz Go! ♥
10.10 - myśli o Tobie! ♥
11.11 - smutny jest, gdy Cię nie ma! ♥
12.12 - spotkanie! ♥
13.13 - nowa znajomość! ♥
14.14 - jest zakochany! ♥
15.15 - kocha! ♥
16.16 - będziecie razem! ♥
17.17 - jest niewierny! :|
18.18 - ma drugą! :|
19.19 - ukrywasz uczucie! ♥
20.20 - sms | rozmowa! ♥21.21 - lubi, gdy na niego patrzysz! ♥
22.22 - podobasz mu się! ♥
23.23 - jest zainteresowany!♥
00:00 - Kochasz Go! ♥

 Dobra kończe papa ;*

Tu macie mOją fOtkee ;(;(;(
zdjęcie

Brak komentarzy: