sobota, 10 września 2011

siemaaa,sorry że opuściłam blogaa i was ;*

Hai wszystkim ;*
Czy ktoś czyta mojego bloga ?;(

Sorry że troche zaniedbałam bloga i was;d ale teraz nie ma czasu i dlatego nie pisze nic;d

a w sql jak w sql;d nauka i wlg.;d dokuczanie;d masakra;/
Ten cały tydzień był masakryczny;d lekcje były spoko a przerwyy oO szkoda słów;d dokuczały mi chłopaki,najbardziej Kamil ahh to to jest łobuz i to jaki xde;d
Wczoraj nie tyko mi dokuczały haaa.;dKindze też<biedna mOja>;*chciałam ją ratować ale dopadły też mnie i nie mogłam jej pomuc;d a pani woźna jeszcze do chopaków mówi ,,nie dajcie się,, i sie jeszcze brechtała;d ahhhh.;d
Piątek . !
Miałam 8 lekcij;d
 Przed lekcją polskiego jak przerwa była,my do sql.pierwsi przyjeżdżamy to ja przebraliśmy się z Kinią to usiedliśmy sb na ławkach koło wejścia;di czekaliśmy na Anite,bo mamy projekt robić i mieliśmy iść do pani od czytelni;dA Anita później przyjeżdża;d Ja się uczyłam na ławce z nimieckiego jeszcze;da Kinga tylko sb siedziała;*haaa.;d potem przyjechała 2 c;);/A Kinga mnie straszyła że idą chłopaki;dMarian  i  Recha a jaa nie tlyko nie oni;d a jak sie odwróciłam to nie szli oni i mówiłam do Kini:nie strasz mnie;d ajj ja ich mam dosyć one tak mnie w ramienia walą,,muki''
mam same siniaki;d bosko,lepiej nie może być,wszystko mnie boli od nich.;/
Potem szedł,, dragun,,haaaa...;d a on zawsze od nas mówi wyy dragunyy ajjj a myu z Kinią w brecht;d

Matma-matma to były brechty,Kinia coś tam gadała;d i też śpiewałam piosenke:U cioci na imieninach jest Kinia i...(nie bd pisać)Kasia i Kinia wiedzą o co chodzi haaa.;d
Kinia w czasie lekcij sie z tego brechtała;d
Potem jak była przerwa to zaczełam sie znów uczyć z niemca;dale sie nie nauczyłam bo mnie dopadły chłopaki;d yy zaczeły mnie po włosach głaskać i miałam szope;/yyy;d
A ja siedziałam koło Natali,Moniki i Andżeli ;) Natali chciała mnie uratować ale jej sie nie udało haaa.d potem mnie popchły na nią a ona poleciała na ściane i ją jeszcze uderzyły w noge,chciały mnie uderzyć ale zamiast mnie to uderzyły ją..;/ chciały mi jeszcze zrobić kebaba z plecaka ale zdołałam uciec i wziąść plecak ;/ i mi nie zrobiły;d
Niemiecki-pani pytała i zdołała mnie zapytać i Ole;d ale Ola tylko opowiedziała wszystko a ja nic haaa.;d
Później w-f ,chciały mnie :Buli i Marian złapać ale jakoś zdąrzyłam uciec na sale,a na sale już chłopaki nie mogły wejść;d haaa..;d
Ooo przerwa przed Historią była do nie opisania;d siedzieliśmy na ławce z Kasią,Kingą ;d a chłopaki przyszły i zaczeły mnie zaczepiać;/I zwaliły mnie z ławki,potem zabrał torbe Kindze,zabrałam tą torbe ale mi ją odebrały;/aa pani woźna tyko patrzyła;d
Jeszcze mnie popchały tak że upadłam na podłoge aż mnie ręka bolała,aaahh wkurzyłam się że .yyy;/
Anita powiedziała mi zę to Recha mnie popchał dobra ja też go popchałam,Anita sie jeszcze go spytała czy on mnie popchał a on jej fakieta pokazał a on no i dobra wal się a ja  w brecht;d
Haaaa.Anita jest porąbany tylko tyle pOwiem;d
Historia-ooo ja czytałam [prace domową,ale mi ona jej nie oceniała;/yyyy;(potem pisaliśmy w grupach polecenia;d
A Anita pisała coś w moim zeszycie a to coś było:Marian i jeszcze koło tego napisu pocałowała zeszyt i obiły się jej usta yy;/a ona od pani mówi widzi pani moje dzieło a pani mówi bardzo dobrze a jaz Kinią w brecht;d
ahhh..;pPotem jak była przerwa pokazałam zeszyt Natali i Monice ale Anita wyrwała mi go z ręki i musiałam jej potem szukać po całej szkole ale znalazłam,mieli ten zeszyt:Kasia,Kinga,Buli i Damian;dczytali sb i sie śmiali,a ja do nich o widze że czytacie arcydzieło Anitki a buli coś do mnie gada i Damian mi powiedział tak:Słyszałem że sie zabujałaś w Marianie aj a mówie:co?to Anita sie bujneła  to jej pismo,a oni yhyy,jeszcze czytały nie tylko arcydzieło Anitki,eh..;/
I buli mi porwał ten zeszyt ;/i powiedziałam mu żeby mi kupił nowy lub odał 2 zyla a on dobra a on pwiedział dam ci za niego 20 gr.aja mówie no jasne ;/
Potem Dragun przyszedł i witał sie kilkakrotnie z nami;d ahh ;);]on o normalnie jest śmiesznyy;d
Potem był polski:pisaliśmy zadania.
Kółko filmowe:oglądaliśmy film:,,Pokonani,, ciekawe było;d
Potem wszyscy wychodzili ze szkoły;d
Siedzieliśmy z Kingą sb na ławce z Kasią,Izą,Pauliną  i Karoliną;d
Sowa z Damianem przyszli do Karoliny i witali się z nią i całusy sowa przekazywał..;d haaa.wariat on jest ;]
Potem dziewczyny gadały o chłopaku Karoliny,bo akurat ona z nim szła a Kinga mówi ahh miały być mój a Iza powiedziała że ot jej brat i Kinia z Kasią zaczeły się brechtać ...;d i coś tam gadliśmy,już nie pamiętam;d Potem za 5 minut wyszli chłopaki chore:Kamil,Marian  i Recha;d;/
My stoimy sb koło swojego busa a oni koło swojego no i Kamil coś tam do mnie gadał (już nie powiem co) ^.^
Ja sie na niego z takim ździwieniem patrze a potem spojżałam się na Reche a on do mnie czego sie gapisz a ja powiedziałam po to mam oczy a Maryśka od niego wpadłeś jej w oko a ja coo? weś i zaczełam bić Maryśke za to @ jedna;/
Jak szłam z Marysią do domu to gadała mi o Damianie,Dawidzie..że tak dizwnym spojeżeniem sie zpojżały na cb i coś tam już nie pamiętam ;0

Dobraa bo sie rozspisałam za bardzoo ;*Paaaa potem bd notkaa z dzisiejszego dnia ;*<3

2 komentarze:

Anita ♥ pisze...

Ciekawa notka <3
Zapraszam.

Nemosiaście ♥ pisze...

Nie no aż mnie oczy bolą tyle napisałaś. Joł fajnie się czyta twoje notki :D