wtorek, 5 czerwca 2012

Pamiętacie Nemosiastą jeszcze? Tak ja nadal żyję :D. Chciałabym powiedzieć, że odchodzę. Dwa powody:
- Bimberek poprosiła mnie o "władzę" nad blogiem do póki nie będzie dużo obserwatorów, uznała, że już jestem przyzwyczajona i teraz właśnie uznałam, że liczba 30 obserwatorów jest wystarczająca, żeby oddać "władzę" Bimberkowi.
-oraz z jednego małego nieporozumienia, które wyszło z jednego mojego małego żartu, nie wiadomo co wyszło i wasz ukochany Bimberek nasłała na mnie nie wiadomo kogo i ta osoba zaczęła mnie wyzywać od nie wiadomo kogo!, więc uznałam, że mam swój honor i odejdę z bloga.
Teraz właśnie po udostępnieniu tej notki usuwam się z postaci głównego administratora i oddaję całą władzę nad blogiem Angelice.
Miło mi było dla was pisać oraz miło mi było czytać wasze komentarze.
Do usłyszenia może kiedyś tam.

Brak komentarzy: