sobota, 2 czerwca 2012

No, cześć ; *

Co tam u was mordeczki ? ;*
No powiem wam że nie długo wakacje < 3 . !
Jak tam u was ;* co powiecie ;*

Dawno tu nie pisałam.nie wiem czemu ;< może mam za mało czasu,czy co ;/ jej ;(
ale obiecuje wam że wakacje bd inaczej,bd co dzień pisać posty ; * ;D

Wczoraj miałam dysko i zawody na ,,Dzień Dziecka,, no ciekawie było buhaha ..;D
Pogoda była masakra ;/ zimno i deszcze jej jak wróciłam do domu to byłam cała mokra ;/
No dzisiaj jest troche słońce trochę wiater ;D ale i tak nie wychodze na dwór bo nie chce mi się haha^^ ;D wole siedzieć w domu ;* No skończyłam sprzątać ;dd i teraz się za nudzam ;D

Zauważyłam na moim blogu że jest więcej obserwatorów ..;D oby tak dalej ;*

No co tu powiedzieć........ hmmm .;D
No nie wiemmm hehe^^ ,dam wam pare opisów ;*

 
Jestem wielbicielką Jego łobuzerskiego uśmiechu i cudownych oczu.! ;*

 `Nie ma to jak wmawiać sobie, że jest dobrze.

 Cześć. Chce Ci powiedzieć, że jesteś całym moim życiem i bez Ciebie to jak bez tlenu.

 Marze, że będziesz ze mna i nigdy nie odejdziesz .

A może na tym to właśnie polega? Ty musisz przestać kochać żeby jemu zaczęło zależeć.

 Serwus diabełku, mam do Ciebie słabość. ;D

 
tak , tak kolego . przy Tobie wariuje ze szczęścia . < 3


 On jaara mnie bardzieej niż Fruuugo .

 I czekolada spadła na drugie miejsce, kiedy pojawiłeś się Ty ♥

 Kusisz mnie dziubku ;*;D

 Wyposażona w oryginalny zestaw zabójczych wad.

 Lubię, jak na mnie działasz..

 aby mnie skumać musisz mieć intelekt i dystans .

 bądź nieprzytomnie szczęśliwa , przynajmniej udawaj .

 I obiecuję Ci, że kiedyś staniesz przed moim grobem i powiesz " tak, to ona najbardziej mnie kochała ze wszystkich ! "

 Wyglądała na silną osobę , twardo stąpającą po ziemi . Mającą wszystko pod kontrolą i nie mającą problemów . Jednak tkwiło w niej dziecko , które desperacko potrzebowało zrozumienia i miłości .

 Przejebane uczucie gdy rozum mówi odpuść, a serce próbuj dalej.

 yebnij smaila i żyj dalej ! ;D

 stań obok, przytul i powiedz, że już jesteś. tak niewiele, a uszczęśliwi, uwierz.

 ' wtedy, teraz, potem i już do końca :* < 3

 doceń ją, dopóki jej zależy. 

Zaczekam na Ciebie. <3

Wolę udawać szczęśliwą, niż tłumaczyć każdemu co mi jest..
 Kiedy spotykam cię na szkolnym korytarzu, wiem jaki ma sens wstawanie z łóżka ; * ;D



 lubię Cię tak trochę z całej siły .

Dobrze spadam jużż ;* papapap  <3 Pozdrooo ;*<3



Brak komentarzy: