sobota, 23 czerwca 2012

Cześć ;***
No 2 dni aż nie pisałam na blogu,no ciekawieee;< przepraszam ;*
No byłam tak zmęczonaa i dlatego nie pisałammm ;< ;****
No to opowiem wam jak było w czwartek na balu :
zajebiściee byłooo ,superrr ;* było wszystko superrr..;D no didżej też super grał ;*;D
Mam pare zdj z balu  i o to one:
                                   Przyjaźń to zajebista sprawaa ;*** <333 Misiiacek ;D ;*
 <3;*
 z laskamii moimi ;**<333kocham ;*
 uwielbiam ten stan kiedy mówię "głupek", a w myślach "Boże jak ja go kocham".;* ;D


do domu wróciłam o 24 ;D;* byłam bardzo zmęczona;** jakoś potem wstałam do szkoły;D w szkole były luzyn nie było lekcij;D sprzataliśmy holl i potem salę :D ja z Przemkiem byłam z mojej klasy ;D 
Wróciłam od domu o 11.30 ; potem pojechałam z Olą i Irminą na Łaziska do domu starców,posiedzielismy z godzinkę i potem pojechaliśmy do mnie do domu ;D mieliśmy sb zrobić przejaszczke ale nam sie nie udała,bo Oli się zepsuł rower i nigdzie nie pojechaliśmy,po Ola za 10 minut przyjechała mama ;*
A dziś ,jadę od cioci rowerem i zostaję na noc u niej ;* ;D fajnieee xd,jeszcze dziś pojawi sie notka z dzisiaj może z jakimiś zdjęciami,nie wiem ozbaczę ;*
papapap <3 do zobaczeniaa ;* 

1 komentarz:

Belive in yourself pisze...

Fajne zdjęcia. :D Zapraszam do siebie :D