wtorek, 19 czerwca 2012

Hello;*

Cześć czytelnicy ;*
No dziś jak wiadomo musiało się iść do szkoły ;D
Jak spędziliście wtorkowy dzień? upalnie?;o
No bo jaa spędziłam upalnie.Lekcji nie było ,w klasie nas było tylko 6 osób na 16 ;Da zastanwiacie isę czemu tak mało? ponieważ połowa osób pojechali do Krakowa na basen ;* hee wiem bardzo nas było dziś sporo ;D ;* hehe..;D od samego rana dekorowaliśmy salę na bal który odbędzie się w ten czwartek;D ahh ;* powiem wam męczący był dzisiaj  ten dzień,mam całe ręce spuchnięte,na pewno jesteście ciekawi od czego? no właśnie od czego? mam spuchnięte od zginania papieru,no jak to jeszcze można nazwać,,pomarszczenia,, ^^ ;* no i jeszcze wpinania szpileczek,no ręce po tym wszystkim mi odpadły,byłam zmęczonaa i to bardzo ;D heee..;D no jutro IIIc to samo czekaa ;D(czyli mnie i moją klasę) strojeniee ;)

Do domu wróciłam nawet wcześniee;D o 13.30 ;]
W szkole też nie było dużo osób hee;D
No dobrzeee na tym mój dzień kończe ,ale jeszcze mam coś dla was,taką mało prośbę ;* ;Da o to ona :
Była bym bardzo wdzięczna jak byście obserwowali ten blog :http://inny-niz-wszyscy.blogspot.com/
a nawet też dodawali do niego komentarze ;D ten chłopak wspaniale opisuje swoje dni,no nie tak często ale piszee..;D no wiecie nie każdy ma czas tak pisać na blogu ;) no to wiecie jak to jest ;* z góry bym była bardzo wdzięczna a szczególnie Paul ;*

Do następnej notki ;*
Pozdrawiam Julia Angelika ; *

1 komentarz:

Paul pisze...

Jestem ci bardzo a to bardzo wdzięczny ;)