wtorek, 14 sierpnia 2012

Cześć wamm ;**Ajcik jakoś pogoda nie dopisuje mi od 2 dni nie wiem czemu :(
zimno jest,pada deszcz,nie wyjdzie nawet słońce :<
A u mnie dzisiaj termometr pokazuje 15,4 stopnie :(
Jutro u mnie w mojej miejscowości jest odpust,konkretnie w Orońsku,województwo mazowieckie,jak ktoś nie wie ;*
i jestem bardzo ciekawa jaka jutro dopisze pogoda,mam nadzieję że słoneczna,mam taką nadzieję ;* :<
nie pisałam aż 4 dni ,nie wiem czemuu;d ostatni post był w piątek a ja potem w sobotę pojechałam do cioci i nie miałam tam netu i dlatego :(
tam aż siedziałam do niedzieli ;d i dlatego nie pisałam ;* powiem wam że nawet te 3 dni u cioci fajnie spedziłam;d nie nudziło mi się;d w sobotę był darmowy wstęp na miasteczko,no wiecie o co chyba mi chodzi ? chodzi mi o to że za darmo jeździliśmy na karuzelach i tp ;) ^^
super było;d wyjeździłam się nieźlee ;d haha^^ *; 
a w niedzielę pojechałam z rodzicami na zakupyy;d kupiłam sobie parę ciuchów ;d(2 pary spodni-brązowe i niebieskie,koszulkę z krótkim rękawkiem,2 bluzy zasuwane ,i bluzę no i buty kolor brązowy ;*
jestem zadowolona z tych zakupów;d

a w poniedziałek nudziłam się w domu,prawie oglądałam cały dzień telewizję,czyli filmy na dvd ;]
a dzisiaj też oglądałam filmy,jeden asz mnie wzruszył :<
nie pamietam tytułu;d ale był zajebisty ;*
no i  dopiero weszłam na kompa i napisałam notkę *;<3
dobra ja musze już iść bo przyjdzie do mnie za niedługo kumpela ;* papapa ;*

Brak komentarzy: