sobota, 18 sierpnia 2012

Zakupy ;]

Cześć ;D dzisiaj to prawie cały dzień byłam na zakupach z rodzicami w Radomiu :DPogoda była słonecznaa,cieplutko było ;* ;d no wreszciee ;]
No wiecie szkoła powoli się zblirza dużymi krokami;d no to trzbea powoli kupywać przybory i wgl;D ja już mam kupione przybory kupione i plecak;D haha^^z wyborem plecaka był drudny wybór nie mogłam sie zdecydować który kpupić ale jakoś się zdecydowałam na ten jeden haa;d
potem  poszłam kupić nowy telefon ;) Nokie Ashaa ;D
Nawet mi się podobaa ;) ;*

Potem poszłam na lody z rodzicami i bratemm;D one były w polewie orzechowej pychaa <3 kocham te lody mniam ;****
Nie mam zdj co sobie kupiłam bo nie za bardzo miałam czasuu robić właśnie te zdjecia;D  ;*

No dobra to chyba na tyle papapap do zobaczenia jutro ;;*<3

Brak komentarzy: