czwartek, 9 sierpnia 2012

Sesja z Kinią;*

Siemaa ;*
No dzisiaj jest czwartek ahh;D ja te dni szybko mijają ;*Byłam dzisiaj u przyajciółki ;D ahah^^ ;* co się działo ;* przyjechałam do niej tak o 15 ;D ;* posiedziałam troszkę u niej ;* a co robiliśmy?siedzieliśmy na kompie;d Kinia robiła live haha ta transmisjaa hooh;* a potem Kinia powiedziała że robimy sesję;d a ja co ?  no dobra zgodziłam się ;*
pare zorbilismy zdjęć w domu a resztę na dworzu;d hahah ;* ciekawa ta sesja była.Kinia tobie już brakowało pozów jakie zorbić hehe^^;* sporo zrobiliśmy tych zdjęć:( no dzisiaj wam nie pokarze ponieważ jeszcze mi Kinia nie przesłała ich na poczte ;* ale obiecuje że jutro one się tutaj pojawią ; ;*
ale powiem wam że są super te zdjęcia;*
No to na dzisiaj to koniec ;* Ja to już idę spać bo troszkę jestem zmęczona ;* Jutro wam pokażę sesję ;* do jutra papap ;**
pozdrawiam ;*

Brak komentarzy: