środa, 8 sierpnia 2012

Środa ;*

Cześć wam;*
Jak wakacje ? ;*
Jej ale szybko ten miesiąc wakacij minął ,jeszcze 3 tyg albo i więcej i do szkoły ;(
masakraa *;
kto chce iść do szkoły ? ;D bo ja nie za bardzo ;<
 U mnie rano nie była zaciekawa pogoda ;D
alee teraz jest słoneczkoo ,wreszcie wyszło za chmury *;rano trochę padało ale już nie pada i chyba nie bd ;d ;*
Jej te wakacje mi się zdaje że za szybko mijają ;(
Codziennie spotykam się z przyjaciółmi,opiekuje się braćmi i czasami tam sprzątam;d aż tak to się nie nudzę,;D jej ale ja tu dawno nie pisałam :< jej musze się poprawić ahh ;* od dzisiaj zacznie częściej pisać posty ;* no to co ja wam pokażę ciekawego może moje zdj ? ;D
 Tak,ostatnio coraz częsciej odczuwam potrzebe słuchania swojej ulubionej muzyki na cały regulator, albo po prostu na całkowitą głośność w słuchawkach..dlaczego? moze po prostu dlatego, ze muzyka potrafi mnie przeprowadzić w przestrzeń, w inny świat..ten lepszy. Te cholerne bajeczki które układam sobie podczas słuchania jej.. kurva, żeby one sie spelnily
                                                 ze spokojem zamknę oczy swe
                                                     wiedząc ze ty zawsze staniesz obok mnie ; *;D

                                          bez przyjaciół ciężko wybrać jedną z dróg
                                              przy której sie okaże który to twój wróg
                                          Ci prawdziwi którzy nigdy nie opuszczą Cie
                                            z biegiem czasu w końcu zorientujesz sie ;D

                                                Nie ważny dzień on nie liczy się,
                                         Czas płynie szybciej kiedy stoisz obok mnie,
                                               To ten moment w którym nie dam się.;*

 beztrosko patrzę na Ciebie, jak kilkuletnie dziecko zapatrzone w obrazek. napawam się Twoim widokiem, a podświadomość tylko mi cicho uświadamia, że tak naprawdę nigdy nie będziesz mój. wybacz moje irracjonalne łzy, które stają mi w oczach na Twój widok. świadomość, że jesteś tak blisko, a jednak tak daleko nie daje za wygraną.
Sprzątasz swoje życie tak długo. Czasem już nawet nie masz siły na płacz. Potem wejdzie Ci do Twojego poukładanego życia jakaś bakteria i znów musi wszystko zrujnować.

Dobrze,na dzisiaj to tylee,jezcze tutaj dzisiaj zajżę ;* i dodam jeszcze z dzisiaj drugą notkę *; może jakieś jeszcze zdjęciaa dodam,może z moim mały słodkim braciszkiem co ma 1 rok i 10 mies;d ;** <3
no to paa pozdrawiam ;** 
buziaki ;*

Brak komentarzy: