czwartek, 26 lipca 2012

siema;*

Wczoraj ;D

ahhh ;d

Jak wakacje mijają ? ;*
Bo u mnie jak narazie to fajnieee;D nie narzekam;D ;*
wczoraj spotkałam się z Olą ;D pojechaliśmy na Jastrząb rowerem;D ;*
posiedzieliśmy nad zalewem ;D ;* potem pojeździliśmy sobie po Jastrzębiu;D ;* tak o 19 wróciliśmy do domu ;d nocowałam u niej ;D haha^^ co się działoo hoho ;* była bitwa na poduszki,kostki takie (od gry kostki) haha^^ jazdy były na całego;d tak o 24 wyszłam z Olcią na dwór,posiedzieliśmy dobie na chuśtawce;D hehe^^ i poplotkowaliśmy sobiee ^^ ;* chcieliśmy od braci jej odpocząć to dlatego wyszliśmy na dwór;D a potem bracia nas szukalii haha^^ prawie po całym domuu ;d.Potem z chłopakami włączyliśmy sobie film na komputerze i oglądaliśmy,nawet ciekawy był mm ;* tytuł tego filmu był,,Step Up 3 ,, ;d ;*
siedzieliśmy u Olki w pokoju aż do 2 nad ranem,jakoś nam się nie chciało spać ; 3 ;* heheh^^
Mam 2 zdjecia z Jastrzębiaa;d z wycieczki z Olcią ;D ;* macie na koniec wczorajszego dnia ;D
                                          `Jesteś moją definicją szczęścia ,wiesz? ;d ;* `
                                                                           ;****Dzisiaj
Dzisiaj wstaliśmy o 10 ;D haha^^ ;* Ogarneliśmy się troszkę;d potem Ola zrobiła śniadaniee;d,przy śniadaniuu żartowaliśmy z Mikołajaa(jej brata) że on w nocy coś robił i tp.;D ;* zjedliśmyy;d i pojechaliśmy się znów przejechać ale na Tomaszów i potem na Rudę;D haha^^ co sie działo ;*Jak byliśmy już na Tomaszowie to poszliśmy od razu do sklepu żeby sobie kupić coś do picia ;D a potem przejechaliśmy na Rudę ;D ;*ojj potem spowrotem jak chcieliśmy jechać od domu Ola paczy a tu spadło jej z tylniego roweru powietrze;d ahh ;/ musieliśmy iść pieszo do domu,sporo było km ;D ;* masakraaa xd
tak mnie nogi potem bolały haha^^ ;/ pojechaliśmy od cioci i jakoś na pąpowaliśmy ;D Przy tym brat się ze mną droczył,dokuczał mi i wgl masakra ahh ;/ potem z Olcią pojechaliśmy szybko do domu ;d odprowadziłam Olę pod sam dom,posiedziałam u niej troszkę znów;d Jej mama zrobiła nam bardzo dobre bułeczki drożdżowe inaczej małe jagodzianki ;* mm pychaa ;D ;* no posiedzieliśmy u niej troszkę ,a o 20 musiałam się już zbierać do domu ;d no i mnie troche odprowadziła; d ;* no i teraz właśnie piszę postaa;d siedzę na gadu i fejsiee ;* nic szczególnego,nudyy ;*i słucham tej piosenki:
A wam jak wasze wakacje mijają,wyjechaliście gdzieś ;* piszcie w komentarzach ;* ;D
to ja kończę papap ; **do jutra ;*
pozdrawiam ;*

Ps.jutro też sie z Olcią spotykamyy,znów sie nie bd nudzić jeaaa;d i znowu bd przejaszczkaa haha^^ ;*

Papap ; *

3 komentarze:

Anita ♥ pisze...

Świetna notka :*
Ładne fotki ^^
Zapraszam.

Olesia pisze...

Fajnie zdjęcia ! :D
Zapraszam do mnie ;P

MARSON pisze...

ładna jesteś :)

zapraszam do siebie :)