środa, 4 lipca 2012

;*

Cześć . ;*
Jakk mijaaa wam dzisiejszy dzień ,bo mi bardzo wolno ;D
A u mnie wakacje są takie sobie,strasznee nudyy ;]a u was drodzy czytelnicy ?
Ja dziś wstałam o 9.00 nie sama,siostra mnie obudziła ;/ ahhh ;d
No to ubrałam się,uczesałam i wyszłam trochę z siostrą na dwór ;D ciepło było bardzo;dd
Potem wróciłam do domu i musiałam troszkę posprzątać w domu,jak codziennie;d ahhh to rodzeństwo ;d no cóż takie życie ;D
Po sprątaniu musiałam sie zaopiekować braciszkiem ;D pobawiłam się troszkę z nim a potem uśpiłam ;* no i miałam troszkę wolnego od wszystkich,więc poszłam do pokoju wziełam muze na maksa i włączyłam kompa xd ;D ahhh;*
No teraz nie jest jak widze przez okno za ciepło,przed paroma minutami to padał deszcz ;/ ale na dworzu jest troszeczkę ciepło nie tak jak rano ;D ale może to i dobrzee;d nie bd tak gorąco ;d ;*
Dawno nie pisałam ;c poprostu nie mam czasu ;c ahh musze wiecej czasu znaleść na blogaa ;*
A ktoś wgl.z czytelników zagląda na mojego bloga ? tak szczerzę?
bbo jak widze to prawie nikt ;c żadnych komentarzy nie ma i obserwatorów,no czasami tam jedna osoba się trafi ale to czasami ;c ;*
Hmmmmm co tu jeszcze napisać...
a dziś jadę do siostry na 5 dni ;D nie bd się nudziła hee^^ ;*** u niej też bd zaglądać na blogaa ;* ;D i dodawać posty ;*

Nie powiem, że boli. Przecież twierdziłam, że mam wyjebane, a zagryzanie wargi gdy ktoś wypowiadał jego imię to odruch bezwarunkowy.

Tęsknię za czymś czego nie miałam, nie znałam, a potrafiło jednym spojrzeniem uszczęśliwić i uwolnić serce od conocnych rozpaczy. Nie używając żadnego słowa, nie wydobywając z siebie ani jednego dźwięku. Taki był.

Dobraa ja już zmykam bo u mnie grzmii ;* 
papaa;* 
Pozdrawiam Andżela ';* 

2 komentarze:

Anita ♥ pisze...

U mnie też nudy straszne czasami :D
Zapraszam.

Sylwuś pisze...

Śliczne fotki

Obserwuję i pozdrawiam :)