wtorek, 17 lipca 2012

Deszcz ;d

Siemaa;d ;*
Dzsiaj wstałam o 8.00,posprzątałam trochę w domu no i potem musiałam jechać na Łaziskaa z koleżanką;d ;*
Jesteśmy wolonariuszkami w ,,Domu Starców,, ;)
Dzisiaj z paroma starszymi osobami robiliśmy dzekoracjee do świetlicyy;d
Takiee kwiatuszki z papieru robiliśmy ,no i jutro mamy dokończyć;D ;*
Jak wróciliśmy z Łazisk pojechałam do Olii ;D posiedzieliśmy,pooglądaliśmy tv;D było nawet śmiesznie haha^^;d i kupiliśmy sobie wielką paczkę chipsów kebabowych xd ;D ;*
Ajj siedziałam u niej aż do 17 ;D Wychodze z domu no i trochę padało no i jechałam do domu rowerem od Oli a w połowie drogi zaatakowała mnie ulewa matkoo;d cała mokra byłam jak wróciłam do domu jej ;) ;*
Potem przyszła do mnie koleżanka torchę posiedzieliśmy i ją potem odprowadziłam;d heh^^;*
A potem weszłam na kompaa i pisałam z paromaa osobami na czaciee;D ;* no i teraz właśnie pisze postaa tego;D nie mam żadnych zdjeć z dzisiejszego dniaa ,jakoś nie chciało mi się;d ;* może jutro dodam ,nie wiem zobaczę ;d ;*Na koniec dodam piosenkę,którą lubię:
Pappapapa ,Dobranoc ;* <3
Pozdrawiam ;*<3

Brak komentarzy: