niedziela, 22 lipca 2012

siema;*

Ajjj wczorajszy dzirń był ciekawyy i to jak haha^^;*
Pojechałam do cioci i spotkałam się z dziewczynamii ;* <3 poszliśmy potem do świetlicy i graliśmy w piłkarzykii : ja z Weroniką na Zuzię i Patryka a potem składy się zmieniły że ja z Wercią na Piotrka i  Czarka ;D
Ajj zacięta walka była haha^^ ;*potem poszliśmy na spacer ;D z Wercią i Zuzką poszliśmy na budowę taka starą ;D a potem przyszli chłopakiii ;D Kuba i Czarek;d Zaproponowały żebyśmy  z nimi zagrali w karty,no spoko ;d kraliśmy w kenta ;d ajjj był ciekawyy hahah^^ a potym zaczeliśmy się rzucać małymi kamyczkami które tam były na budowie ,chłopaki na dziewczyny ;d haha^^ i tak wygraliśmyy ;d ;*
Później zeszliśmy z tej budowy i staliśmy na drodzę,zaczeliśmy coś pisać na niej xd ;dpotem przyjechał Piotrek rowerem ;d a Zuźka w tym czasie gadała z Wiktorią ;d haha^^ to Piotrek też chciał z nią pogadać no dobraa;d gadał gadał a chłopaki Czarek i Kuba wsadzili mu kamień do roweru między szprychyy haha^^ ;d no i Patryk zaproponował mu jak dojedzie do sklepu i spowrotem to dostaniee 20 gr haha^^ a on no dobraa a jak dojadę to ty potem dostaniesz o de mnie ;d haha^^ a my z dziewczynami cały czas się brechtaliśmy a on tylko sie pytał z czego tak się brechtamy haha^^ dobra,chciał Piotrek ruszyć a tu nie może i patrzy a ma kamienia a my wszyscy w brecht haha^^ to było dobre xd;d Potem chłopaki coś wyjeli z jakiejść doniczki coś ,to wyglądało jak gó*no haha^^ masakraa matko tak sie brechtaliśmy z chłopaków ^^ lol xd
Noo dłużej bym została ale było już późno ok 20;30 no i musiałam jechać do domu;d
hahaha a dzisiaj też jadę haha^^ ;*
Potem notkę następną z dzisiejszego dnia na pewno na piszę papa ;** <3

1 komentarz:

Natalia Lily pisze...

super post (: zapraszam do mnie na bloga http://kolorowecukiekikocham.blogspot.com/p/konkurs.html obserwujemy ? ja obserwuje ((: