niedziela, 15 lipca 2012

Hejaaa

Noo dzisiejszy dzień był bardzo ciekawyy ;D ; *
Ahhh ;d ;*
Pojechałam po południu do cioci na Tomaszów,oj co tam się działo haha^^ ;d
Hee^^;dnie było mojego braciszka ciotecznegoo ,bo pojechał do babci aż na 2 tyg.ale miał dzisiaj wrócić o 20,no ale ja już w tedy musiałam być w domu ;d no i go nie zastałam;d
ale aż tak nudno nie było,spacerowałam z Nikolą i Mikusiem ;* słodziakii ;* ;d
Dzisiaj było cieplutko ;* ;d
Ahh potem poszliśmy do sąsiadki cioci i ciocia grała w karty haha xd a ja sie opiekowałam dzieciakamii ;d xd.a potem dzieciaki chciały iść do świetlicy wiec z nimi poszłam;d posiedzieliśmyy i potem wróciliśmy do domciu ;d
haaa;d mojej cioci sąsiad jest bardzo ciekawyy,zabawny ,śmiesznyy i wgl.;d ahh szkoda słów ;d tylko z niego brechtać mi się chciało haha^^ ;*
Potem poszliśmy na lodyyy ;d a jak wróciłam ;d przyjechał na Tomaszów kolegaa:Łukasz ;d ahh ciociaa jak zawsze coś wymyśli,z nią too normalnie zwariować możnaa ;d ;* hahah^^ ;d Potem pogadadaliśmyy sobie:Ja i Łukasz o różnych rzeczach;d hee^^ ;*
Potem musiałam jechać do domciu już no i nie jechałam samaa ^^ odprowacił mniee Łukasz do domu xd ;d ; * fajniee było ;d
Dzień był ciekawy nie powiem ;*
Macie na koniec fotkee taką z wczorajsza ;*:

Buziakii paa ; * <3

2 komentarze:

Anita ♥ pisze...

Super dzień, super fotka ;D
Zapraszam na konkurs :)

Wercia pisze...

Fajna notka i boskie zdjęcie : *
Obserwuje i zapraszam do siebie : )