piątek, 20 lipca 2012

praca na wakacje ;dd

Cześć ;d
Dzisiaj wstałam o 8.00 ahh;d
ale sie wyspałam,a zgadnijcie o której poszłam spać?! ;d poszłam o 3 nad ranem;d ahh ;* nie wiem czemu tak szybko nie szłam spać ^^
Rano troche mi dzień popsuł list który ja dostałam od jakiejś fimry z Gadańska,nie mówie szczegółów alee chodzi o sprawy finansowee ;/ masakra xd
nie bd nic tu pisać o tym liście ;/
dobra przejdźmy dalej,potem posprzątałam dom ,musiałam trochę pomóc mamie w kuchni,kroiłam tam troche do obiaduu ;d xd
Potem przyszły do mnie dziewczyny w sprawiee pracy,;Dhee^^;d wcześniej do mnie dzwoniły dziewczyny na ten temat ale nie wspominałam o tym na blogu xd
Dziewczyny zaproponowały mi żebym była konsultantką ,,Oriflame,,no troszkę w wakacje kasy wpadnie;d wszystyko mi wytłumaczyły jak to i wgl;d xd zgodziłam się z chęcią ;d no i od dziś jestem konsultantką ;d ^^No i teraz siedze sobie na kompie i pisze postaaa ;d ale długo nie posiedze boo o 16;10 przyjeżdża po mnie koleżanka i jedziemy do kina na film ,,Kochanie poznaj moich kumpli ,,;Dno a po kinie pójdziemy coś zjeść i może pochodzimy po sklepach jeszcze;d a potem do domu ;d 
No to nawet ciekawiee zapowiada mi sie popołudniee ;D
Na koniec macie piosenkę:

Ja zmykam pappa ;*
Całuski ;*
Pozdrawiam wszystkich czytających mojego bloga ;*
Dodawajcie się do obserwatorów i  dawajcie komentarze ;*Bd wdzięczna ;*<3

2 komentarze:

Anita ♥ pisze...

Dużo kasy z tego nie będzie. Też jestem konsultantką :< Ale zawsze coś ; ) Uwielbiam tę piosenkę ^^
Zapraszam.

Angel;DD pisze...

No wiem ale zawsze coś ;D hehe^^ ;* Ja też uwielbiam tą piosenkę;d ;*