środa, 18 lipca 2012

cześć ;*

Dzisiaj byłam znów w Łaziskach ;D *;
Kontynowaliśmy z koleżanką kwiatki z papieru ;d nawet to długo robiliśmy;d
Dzisiaj pogody zabardzo nie było no cóż;d ;*
Alee nie było tak źlee;d
Potem po powrocie od domu zajechałam do Oli,posiedzieliśmy u niej troszkę;d hehe^^ jej co nam odwalało;d wygłupialiśmy się;d no  i potem jakoś wzieła wode mineralną z butelki i tą wode na mnie a jaa cała mokraa a potem ja tą wodą na nią haha^^ i bylismy na wzajem wszyscy mokrzy haha^^;d potem musia łam suszyć wlosyy;d a byl mi tak zimno grrr;d
haha potem jak chce jechać do domu ,to zaczął padać deszcz ;/ no i zmokłam znów jak wracałam do domu haha^^ ;*

Później posprzątałam w domu i weszłam na kompaa;d w trakciee pisaniaa gadałam z Asią przez telefon;*moją zajebistą przyjaciółką ;dd *;<3Musimyy misiek to jeszcze powtórzyć ;*
jej Asiek super sie z tb gadałoo;d śliczny masz głos haha^^ ;** <3
brechtyy też troche byłyy;d ;*
macie tu jej jedno zdjęcie które bardzo mi się podobaa ;*
Kocham cie Asiekk ;** <3 Mojaa ślicznochaa ;***

Na tyle koniec papapapa; ** <3
Buziaki do następnego posta paa ;*

1 komentarz:

trustmeskarbie pisze...

kotekk < 33
kocham icę bajdziooo ; *******
moje kochanie ♥