poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Ah ta szkoła;d

Była matma,nie było nic ciekawego,Kinia Anite wrobiła do tablicy hah^^
I musiała Anicia pójść,aa Anita zawsze nawija jak stare radio,xd.Nie można wytrzymać.!;]


Później był angielski nie było nic ciekawego ale zapowiedziała nam kartkówke na jutro xd :(
i powiedziała że bd pytać z tekstu masakra;/
Najlepsza była historia na temat ADHD,i jak rozpoznać ;*
Kinia najlepsza jak pani powiedziała przykład to już mówiła od Anici ej dugopis mi upadł i takie brechty i też narysowałam rysunek a ona to powiesiła na pare sekund zdięła a pani się lampi hah^^wariatka;*
I na przerwie Adaś gada jekieś głupoty i Kaśka też coś powiedziała że coś tam Najman,ale o powiedział tak,down! <lol2>
Po histy były kółka ale poszliśmy na w-f na boisko;d

Były brechty
Olka wariatka rzucanie bluzki do kosza hah^^ale zorientował się i wziął ją sb
Później Marsian heh zaczął bić Kinge bluzką Rechy po nogach i powiedział przydała się twoja bluzka heh;]
albo ciapy gumy,a ta piłka uganianie się za nią
Chłopaki głupki bili Kinge i mnie szarfami i piłką;/
BoLą mnie nogi ;/
Graliśmy też z ziemniaka;D
Kura te twoje ściny heh^^
Co chwile wchodziłam do kółka;]
Recha też grał ale tak po trochu heh^^
Kinga tylko telefonik mówiła gram nie gram gram itd. ;*
wariatka <3

Ten dzisiejszy dzień był nawet ciekawy heh brechty że masakra .!
Pappa ,jutro  może też się ukaże post;d

1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

Ciekawy dzień
A jakby co to ja miałam na dziś Nejmanowi przynieść stanik różowy.