sobota, 30 kwietnia 2011

Sobota . ! ;*

Dziś nie chciało mi sie wstać to sb poleżałam na łóżku,a mama do mnie przychodzi i sie pyta o czym tak myślisz,napewno tylko  o chłopakach a ja w brecht .mama jak coś powie to ojej ;/
Mama kazała mi wstawać i posprzątać bo przeciesz jutro niedziela;]
Jak wstałam to posprzątałam narpiew w swoim pokoju a później na dole w kuchni,sprzątnie długo mi nie zajmuje,;/I jeszcze musiałam posprzątać u taty w pokoju ;]Więc powycierałam kurze,narpiew włączyłam sb muzyke na fula i zaczełam brać sie do roboty;d
Jak posprzątałam na górze to miałam odpoczynek;d
Ale musiałam pobawić jeszcze Igorka;]
hmmmmmmmmmm....
co jeszcze tu opowiedzieć ;d
Potem weszłam na kompa i pisałam sb z Kinią . :*

Gadaliśmy różne rzeczy jak zawsze . ;*
heh^^
Tak wieczorem pisałam jeszcze z kolegą a teraz jak pisze blog to jeszcze pisze z Kasiulką i Elizą ;*

Dobrze na tym kończe papapa ;*
Kolorowych snów:*



Polecam blog Kasi ona też opisujee ciekawe dni  i ma śliczne zdjątka:
http://pamitnikwariatki.blogspot.com/2011/04/krotka-notka.html#comment-form

Pozdrawiiam i całusy dla:
Kini! ;*
  i 
Kasi .! ;**


Tęskniee .:*
<33

1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

Dziękuje za polecenie mojego bloga;*
Nie zasłużyłam sobie ;*