poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Ah te święta;*

Dziś nie było ciekawego ;]
Wsttałam o 8 i musiałam posprzątać nie było ddużo sprzątania;d
Przed tym naszykowałam sb psiikawke i zmoczyłam rodziców,babcie i dziatka
Babcia też mnie zlała
Troche byłam mokra ale fajnie ,babcia powiedziała że to przynosi szczeście;D
Później musiałam się zająć Igorkiem ;*
<Musiałam go nakarmić i później uśpić jak poszedł spać to sb weszłam na komputer i włączyłam muzyke;]
I przy okazij porobiłam sb foty pokaże wam 2:


Opowiem wam jeszcze wczorajszy dzień;
Były Chrzciny Igorka
Musiałam wszystko rano szykować i ogarnąc troszke to
tak przed 11 zaczełam sie szykować bo na 12 mieliśmy już tam być.
Jak dotarliśmy do kościoła to czekałam z mamą tatą i Igorkiem na chrzestnych ;d
Później weszliśmy do kościoła i zaczeła się msza;]
Ja robiłam zdięcia pokaże wam:


 Mój słodziak,był taki grzeczny nawet nie płakał ;***

Później jak wróciliśmy do domu pomagałam rozdawać posiłki mamie;d
Później jak mamie pomogłam maiałam odpoczynek to Kinia chciała ise pobawić w chowanego no to pobawiliśmy się na górzer z Kacprem ;]
Ja musiałam suzkać ale dobre miały skrtytki ale i tak ich znalazłam
Po jakimś czasie Kacper chciał żebym mu porobiła fotki bo chciał wrzucić na nk
no to mu zrobiłam i przyokazij mi zrobił :


Macie 2 moje fotki które zrobił mi Kacper ;*


Podobają mi sie te foty a to ostanie to mnie Kacper roześmiał ii jakoś tak wyszło
heh ;*

Oskarek tak dokuczał chrzestnemu Igorka heh były brechty,wchodził pod stół i coś robił z butami Marka heh ;*

Goście rozeszli się tak o koło 8 ;*
Chrzestna poszła wcześniej ale było fajniee ;***

Na  tmy kończe papapa do jutra,jutro też coś opisze ;*

Pozdrawiam:*