środa, 20 kwietnia 2011

Szkoła,jazdy xd

Siemka . ;*
Dziś nie było lekcij ;)Jak przyjechaliśmy do sq to jeszcze nie było dzwonka na lekcje to poszliśmy na boisko i tam grali chłopaki i dziewczyny;)Poszliśmy z Kinią do Kasi ;*Kasia broniła.Dobra bramkarka;*;)
Siedzieliśmy później na dworzu na ławce;]Ja z Olcią poszłam do piekarni a Kinia z Kasią sb siedzieli na ławce i pisali sms....;]
Tak o koło 10 zaczeła się akademia to usiedliśmy na ławce,przed nami siedział Karol,Kasia Ola i puźniej usiadł Mateusz,Kinia dokuczała Kasi,a ja zaczełam dokuczać Karolowi i Zasadzie a oni co chwile sie odwracali a ja mówiłam że to nie ja heh^^;] Za nami siedziała Werka,Marta i Natalia,nudziło im sie bardzo to nam dokuczali najbardziej mi ;)Wymyśliły sb że bd odpinać staniki,wariatki to musiałam sie przesiąść na 1 ławke no i usiadłam obok Oli;)Zasada też siedział w 1 ławce i gadał jakieś głupoty głupek;d
Przed akademią Pan z Olą nas zawołał do pokoiku ,dał nam pieniądze za biegi heh^^,jak wyszliśmy z pokoju to dziewczyny nas szukały:Kasia i Kija ^^,a my z Olą mówimy chocie przepijemy heh;*Wiec poszliśmy wszyscy razem ja,Kasia,Kinga i Ola,Kinga z Kasią zamówiły sb monety ''reszki''hah^^,mieliśmy kupić ale zapomniałam;d heh^^,;*dobra poszliśmy po tymbarka z Olcią ;) Ola otwiera i patrzy na kapsla i pisze''Lubisz to'' a ja z Olcią w brecht hahah ;)Kinia też wzieła kapsla i zoobaczyła co pisze heh ;*)Przyszliśmy do szkoły i była akademia.Po akademi Kasia z Olą musieli już jechać do domcciu ;* :(Pożegnaliśmy się ;*.My z kinią postanowiliśmy iść do słoneczka po tymbarka ok ja już szłam w kierunku słoneczka a Arek wyskakuje z psikawką i oblał mnie wodą później Karolek i byłam prawie cała mokra;/głupki ;]Anita sie chowała za mną żeby jej nie oblali za to mnie oblali;/Poszliśmy w końcu do słoneczka we trzy;]w słoneczku spotkaliśmy Anie i Damiana;]Ide z Anitą po tymbarka i się mijałam z Anią i Damianem;)Jak wzieliśmy tymbarka Anita mówi mogłaś go wziąść z bara a ja w brecht wariatka ;)Kupiłam tymbarka i Anita mi otworzyła,ona zawsze pierwsza do otwierania;*heh;*Idziemy a Kinga tam mi pokazuje smski ;d co pisała....xd;]Jak Anita poszła do domu to my z Kinią i Olą Smolarską czekaliśmy na busa.Ola i Kinia wołali ode mnie na busa ale im nie dałam bo sama nie bd stała i czekała na busika heh;) i długo nie czekali na busa heh ;*Musiałam sama iść od domciu:(nie było wiewiórki mojej;*:(


Miałam jeszcze opisać wczoraj wczorajszy dzień ale mi sie niechciało bo sie źle czułam,teraz wam opowiem co sie działo xd;]
Były lekcje wszystkie,jak mieliśmy w-f to nikt nie ćwiczył i nie było w-f,fajnie;d
Troche źle sie czułam to ja z Kinią poszliśmy na dwór siedzieliśmy na ławce a w klasie mieli 1c lekcje ;)
Mieli plastyke z P.Jackiem on jest fajny ;]Patrzyliśmy co tam robią,u pana jacka na lekcij chodziły po klasie i wgl. nie ładnie heh;]
Ola siedziała koło Okna i pomachała nam ;]
My sb gadamy z Kinią a chłopaki:Buli,guma i Zasada wyrzucali prze z okno papierki, a my sie śmieliśmy ;*Jeszcze słuchaliśmy głosów z Kinią kto mówi ;)Zasada jakąś piosenke zaśpiewał ale krótka ale nie pamiętam już jaką a ja z Kinią w brecht ;p lol
Przyszedł Dzidek i patrzył na okno ;)a Najman mówi do dzidka żeby łapał,i rzucił mu Oli kretke prze z okno a Ola kazała Dzidkowi żeby jej rzucił no i dzidek rzucił tą kredke ale Ola nie złapała.Malwina jeszcze coś powiedziała przez okno coś,jakieś głupoty głupia ;)a ja w brech z Kinią, no i był dzwonek na przerwe no i Ola wyszła na dwór i mówi Najmanowi żeby jej znalazł tą kretke którą wyrzucił,no i nie wiem czy jej znalazł,ale takie brechty były że masakra;)Jak był dzwonek na lekcje a my mieliśmy informatyke ja nie miałam siły bardzo źle sie czułam,siedziałam z Kinią przy jednym kompie i Kijaa kochana pomogła mi zrobić prace,a Anita siedziała obok nas i tak nawijała lub śpiewała żę wytrzymać nie mogło się ;)no i wreszcie był dzownek na przerwe a my do domciu ;)super,i na tym kończe wczorajszy dzień nie był taki ciekawy;)
Papapa ;*
Pozdrawiam

Brak komentarzy: