piątek, 15 kwietnia 2011

Śmiech z wami na maksa ;*****

Dziś takiego nic się nie działo ;d.Wcześniej wróciliśmy ze sq;d
W busiee Kinia mi opowiadała z kim pisała xd,a Pani nam nie kazała rozmawiać i tak rozmawialiśmy hehee;*

Było mało osób w naszej klasie xd
Było mało lekcji i wcześniej pojechaliśmy do domu ;d
Przed przyjściem do sq jak wyszliśmy do z busa to poszliśmy do sklepu,po sklepie  odrazu do szkoły no i Kinia była smutna że jedzie taki chłopaka ze szkoły;d.Nawet go nie widziła  w busie gdzie siedział ;*no chyba trzeba kupić okularki hehe ;**
Przed lekcją byliśmy we trzy ja,Karola i Kinia więc poszłam z Kinią do Jadalni a Karola później przyszła do nas,po jakimś czasie  a tu ktoś idzie a to Anita a my mówimy o lol musiała przyjść a Anitka w śmiech i powiedziała tak musiałam hehe;*Na jeżyku niemieckim pisała na tablicy słówka a Kinia nie mogła sie doczytać a ja mówie po cichu imie,Kinia wie jakie heh i w brecht albo mówiła orzeł odsuń się hah ;] wariatka < 3
Ale było super;D.Na jadalnie z wami były jazdy,brecht z kanapek ;d

Anita z Kinią 2 moOje obżarciuszki zjadły bułke ;*
Plotkowaliśmy z Anitą i Kinią o różnych rzeczach np.o chłopakach ;d

Przed lekcją niemieckiego Kasia miała obok lekcje no  i wychodziła z lekcij u p.Jacka'' nie ładnie'';*Miała napisane coś no i miała wymuwke żeby wyjść hehe ;**
mOja < 3


Później przechadzliśmy się po szkole z Kinią i Anitą.

Anita wariatka gadała głupoty takiemu jednemu chłopakowi xd,albo zabrała mi ciapa i musiałam ją gonić ale jakoś mi oddała.
Później lanie się z Zasadą workiem hah ;d
Siara wariatka wymyśliła coś: ''choćmy na s......'' hah ;d



Kupiłam sb gazetke i tam były plakaty 'mini plakaty' no i Kinia mi jest zabrała i żucała po całej szkole wariatka < 3

Ale jakoś wszystkie odzyskałam. heh;d

Później były najlepsze jazdy,

Na dole koło szatni wzieliśmy kurtki no i Anitka wyjeła picie no i dała mi a ja zaczełam się brechtać a później Anita brechtała się i wylaliśmy połowe picia na podłoge,była cała mokra.
Przed obiadami Ola i Kasia mieli wcześniejszy odwóż no i musieliśmy się pożagnać;d,Kasia sie ubierała no i coś tam gadała Kasia no i bioły coś mówił żę marzenia heh ;*A kasia powiedziała żę mi powie na gg jakie ma marzenia,a ja mówie opowiesz mi od a do z heheh ;*


No i na tyle koniec

Jutro weekend wreszciee . !;d

Brak komentarzy: