czwartek, 4 sierpnia 2011

Ah dawno sie nie wiidziałam z Maryską a dziś sie zobaczyłam,przy tb zawsze pOprawia mi sie chumoOrek ;*

Haiii ;*
1No to tak zaczynam od tego:przepraszam że nie pisałam postów,ale jakoś nie mogłam znaleść czasu i odnaleść sbb,była nie sb ;/
2Wakacje mijają szybkoo ;(
3.Widzxiałam sie z mOją Marychąą ..<3
Ahh jak ja cie długo nie widziałam ;*
Heh^^nie wiem co ty masz w sb że ja zawsze mam taki zajebistyy chumorek jak jestem z tb<3..ah^^ona przyszła wieczOrem di cioci na grzuszki i przyokazji zaszła dO mniee ;*
Pogadaliśmy sb,dużo jej opowiadałam ;*
Jak mnie zObaczyła to odrazu sie pytała kto mnie tak ładnie obciął a ja mówie że mama a ona ta kręcisz a ja mówie niee no naprawde a ona nie dowierzała ale jakoś uwierzyła ;*i powiedziała że mi ładnieee a Bartek powiedział że mi śliczniee ;] Heh^^;*Przyjechał też jej brat heh^^ z nim to beka na maksaaaa,on ma bujnął wyObraźnie jak coś poOwie do można sie uśmiać ;* I dziś własnie tak  było wieczOrem nie mogłam powstrzymać śmiechu xD;*Stałam na rOlkach no i Bartuś mi tam gadał na ucho żeby Marycha nie słyszała no i gadał a ja brechtałam sie i wpadłam na rOwerek Bartka a on na ttrawe i dupcia go bOlałaa haha^^ aa ja w brecht z niegO ;*
Ahhh ..potem na gruszki poszliśmy sb zerwać ;*Były słoOdziachneee że nie wiem:*
<33..! Marycha długo nie mogła być bo zbliżała się nOc no i mósiałam ją odprOwadzić ;*Przeszłam sb trOszke na spacerek,przyokazij zaszłam do sklepu kupić czipsOchuu i lizasia ;* Heh^^cipsochyy zjedliśmyy całee z Marychą,mówiła że nie lubi ich  ale zjadłaa ;* ahh Marychaa uwielbiam cię ;*Jutro znów sie widzimyy lOvee;*

A macie tu te zdjątka z dzisiaj i 3 dni ;*:Obiecałam to dodaje;*:
Tak wyglądałam przed obcięciem mojej koOchanej grzywki ;*
A tu pO :
A ta fOtaa to już dawno była zrObionaa 4 dni temu lub więcej;*
A to z dzisiaj:

Tuu fOtaa z Kapselkiem z tymbarkaa <3 ;* Musiałam napis przerObić bo naprawde by był nie widoczny na fOci ;*

A to mOjee najj.. ;* takie na łącee ;*SerdUchoo :* <3

Ahhh tee białee chmurkii ;*** <33 Takiee fOto w chmurcceee,jakoś jedna sie załapałaa i tak malutkoo ;*


Too fOto też lubiee <3 ;** też na łące:*
A to na trawcee:* :D <3
A tuu na tlee mojegoo zielOnegoo fOmciuu ;*ahh zielOnoo miii xddd :*

Too fOtyy wszystkiee,nie mogłam tak codziennie dodawać na posta fot bo nie miała aparatu bo nie wziełam do sis;);];*
Noo i jak wam sie pOdobaa mOjaaa zmiana grzywki?;*

Pozdrawiam Kinie,mOją Andziee,Kasiee i 2 Kasiee Głuchowską ;**
Spadam,bo sie rozpisałam ;*
<3333

Brak komentarzy: