wtorek, 23 sierpnia 2011

Wakacjee na TomaszOwie;*

Siemaaaa.  ! ;*

Dziś byłam znów u brata xd ;*
Było ciekawie;]
Jak dotarłam do niego ;*to niego nie było w domu,już był w świetlicy,no to ja i NikOlcia poszliśmy do świetlicy,a Kacper siedział przy kompie ;);*
Heh^^;d pOtem graliśmy w pingla;*heh^^ ja wygrałam ;d potem w debla no i wygrali Kamil i jakiś jeden jeszcze,nie znam,jeszcze potem  grał jakiś chłopak ze mną miał na imie Kamil ;) ale z nim nie udało sie wygrać;) i potem znów grałam z jakimś kolegą;);]*heh^^ale udało mi sie wygrać;*
lOl;*
Później Kacper sie pyta mnie czy gram w nOge,dobra zgodziłam się ;) no i beoniłam he^^
Ta nOga była najj.. ! ;*
lOl co sie działo,i ta mOja biedna głowa tak sie trzepłam o kolege głowe że kręciało mi sie i jemu w główce lOl ;/;(
Później każdy szedł do domu bo pani zamykała świetlice,to  potem poszłam z Mikim i Nikolcią na spacer długi spacer;*Hah^^;d było ciekawie,potem jak wracałam w strone domu to jakiś chłopak mówi do mnie 'cześć'a ja taka ździwiOna kto tyo może być no i on podchodzi do mnie i mówi cześć jestem Hubert a ja mówie siema jestem Andżelika a on mówi miło mi a ja heh^^;) i pytał sie mnie gdzie ja mieszkam i wgl.;) czy jestem wOlna i kiedy sie umówie z nim na kawe a jaa eeee... i odpowiedziałam mu na wszystkie pytania ;);]
Postaliśmy sb troche na drodze ale za jakieś pare minut musiałam iść do domu bo Miki wołał;) i sie z nim pożegnałam ;);*

Jutro też jadeee jest tam ciekawiee;*




1 komentarz:

Anita ♥ pisze...

Ciekawa notka + świetne zdjęcia : 8
Zapraszam.