środa, 24 sierpnia 2011

ahh te chłopaki i ich podrywanie ;);* lOl;d beka z nich ;*

siemaaa ;*
Czemu tyle mam podglądaczy a nikt mnie ie obserwóje;(;*
jestem smutna;(nikt nie przegląda mojego blogera;(;*

Dziś znów na Tomaszowiee,aaahh te wakacje są megaaa;d a od chłopaków nie mOge sie odgonić haha^^;d masakra xd,te wakacje są jakieś dziwne;)

Nigdy tak nie miałam;d ;]
Jak przyjechałam do cioci to poszliśmy z NikOoą i Mikołajem do świetlicyy ;*Byliśmy pierwsi ;d trOszke czekaliśmy na panią ale to trOche,potem każdy sie zbierał ;*Graliśmy z Kacprem znów w pin4-ponga;:Wygrałam jak zaw\sze potem siedzieliśmy przy kOmpie ;*a chłopaki jakieś grali w pingla;]
dostałam piłeczką od chłopaków potem przepraszały heh^^;d
Jeszcze potem przyszedł taki chłopak co ciocia mówie żę jest mój że bujnął sie we mnie haha^^;d jak grałam w pingla to mi przeszkadzał yyy;]
Potem poszłam do domu na obiad i Kacper też;]
Jak zjedliśmy to znów poszliśmy ;*NikOla poszła do pani i robiła z panią bański a chłopaki grały w noge ja sie patrzyłam;d potem weszli do świetlicy a ja byłam z Nikolą i Panią na dworzu a chłopaki otworzyły okno no i NikOla mówi do pani:prosze pani bo chłopaki otworzył okno a ja się śmiałam z tego a pani mówi no jak grali to im gorąco;d no i dwuch wyjrzało przez okno no i patrzyli się na kolegi siostrzyczke młodszą ,ona tez robiła bańki a jeden chłopak mówił w  świetlicy:,, andżela andżela,, a ja to wszystko na zewnątrz słyszałam i sie śmiałam no i mówi jego kolega ,, no chociaż byś się uśmiechła,, dobra dałam im ten uśmiech niech im będzie a pani mówi no tylko podrywacie dziewczyne ;) heh^^aaa jeden poparł pania i mówi noo widzi pani jaki on jest tylko dziewczyna mu w głowie ;);] hah^^ no i ten chłopak co mówił ,,andżela,, to pOwiedział alee uśmiech a ja brechtałam się ;);*no i sie gapili cały czas na mnie ;) yyy;d;]i  gadali coś ;)
Ojj dobrze potem wziełam rOlki i sb jeździłam po boisku ;) no i znów przyszli no i zaczeli grać w noge no i sb nie pojeździłam;) heh^^potem przyjechały 2 dziewczyny-moje koleżanki Wiktoria i WerOnika one są zjebistee;*
heh^^
Ja długo nie mogłam siedzieć tam na boisku bo musiałam sie zbierać do domu ;);/ heh^^ no i jak odchodziłam to chłopaki grali sb jeszcze to jak szłam do domu już to powiedział taki chłopak,ma na imie Daniel powiedział mi:Cześć Andżelika a ja taka ździwiOna że mi powiedział a ja mówie cześć ;*
nO i dobiero sie z nimi zobacze we wtOrek za tydzień na dyskOtecee;(bd tęsknić;(;***
oj bd sie działo hehe^^:*<3


Aa jeszcze dziś jak przyjechałam,a tak byłam w domu ok.20;) jeszcze Marysia do mnie przyszła,bardzo się steskniła za mną i powiedziała żę od niedzieli mnie wcale nie można złapać heh^^ no bo ja zawsze jestem na TomaszOwie to sie nie dziwie żę nie można mnie złapać;*Opowiedziałam Marysi wszystko co sie działo i wgl;) a późnej Maryią poszliśmy do sklepu,w czasie to dotarcia do sklepu opowiadała mi Marysia o Damianie heh^^;] że zaprOsił ją i wgl;)aaa ja też jej coś mówiłam;*
nO i postawiła mi loda takie limonkowegO ahh ten lodyy byłaa bekaa ;*tak sie uśmialiśmy z tego co ja opowiadałam i Marysiaa;*oOo ;*a po za tym z nią to zawsze coś sie dzieje;*

A te wakacjee są najj...Ooo ;*Nigdy takich wakacij nie miałam zajebistyychh ;*hOo :*<3 niezapOmnee ichh ;*<3
Papap bo sie rozspisałam dużo ;/ ;*<3
Pozdrawiam.
Andżelaaa ;* . !

Brak komentarzy: