sobota, 27 sierpnia 2011

ahh dziś znów u brata;*

Heja;*
Dziś byłam znów u braciszka ;*Wczoraj nocował u mnie hah^^była beka;*
Dziś znów pojechaliśmy do niego ;*
Z nim to wytrzxymać sie nie dało,dokuczał mi i wgl ;)urwisss . !;*
Potem poszłam z jego siostrą i bratem na spaerek i widzieliśmy jak jechało wesele heh^^;d xd fajniee;*
Dużo jechało samochodów ;)dObra bo zamulam aa dalej było hmm jak wracałam w strone domu to spotkałam Hubercikaa heh^^,on mnie nawet poznałhah^^;d potem jechały chłopaki na rowrach i jeden mówi siema andzia ;*He^^ ja poweidziałam siemaa;*
ciekawiee było,byliśmy na lodach też<3;*
Potem na placu siedziały chłopaki znowu i darły się andżela andżelaa aahhh..;/;*
wariaty;*
Spotkam sie dopiero z Kacprem e wtorek na dyskoo i ze wszystkimm ;*
nie moge sie doczekać;*

i znów szkołaa losiee masakraa;/;(
Troszke sie ciesze a troszke nie ;(;);*
Dobrze spadam papa;*



Brak komentarzy: