sobota, 13 sierpnia 2011

Beka z Sylwkiem i Damianem ;]

ah dziś było zajebiaszczOo z wamii dziewczynyy;*
jazda na maksa,spotkałam pare przyjaciół;*aleee nie narzekam było super;*
Potem jakoś było fajniej;]
Heh^^poznaliśmy takich chłopaków,nO buli zawołał nas bo siedział akurat z nimi no i Maryśka idzie no i sie ze wszystkimi wita,ale i tak nie zapamiętała wszystkich imion;*Heh^^ no i gadka była haahaha^^potem Andzia z maryśką ostro bluske birą na dół obciągają,no naprawe wariatki,i to przy chłopakach jeszcze;/;*
Ja też im to zrObiłam:*
Ale przed tym patrzyliśmy z Sylwkiem i Damianem jak grają chłopaki w noge,patrzyłam z Marysią;*chłopaki sb żartowała i wgl;]ii przerzywałyy yyy;/
Przed tym jeszcze poszliśmy na samochodziki i akurat stał  Buli i  Dam,ian,no i wołają nas hah^^ dobra z marychą poszliśmy,i patrzymy na samochodyy,a buli mówi jedziemy a my okej spk.;]no i buli mówi dobra no to andzia jedziesz ze mną a ja heh^^ no jak chcesz;)ale i tak sb żartOwał,ale nie pojechaliśmy,woleliśmy popatrzeć z Marychą,potem znów żartowały i wlg;*

Hehehe^^;*
Potem Andzia poszła do wujka po kase i kupiła sb perściOnek;*<3
a potem kiełbaski sb kupiła;*Heh^^;d i marysi,a ja tylko tam trOszke zjadłam hah^^;*<3

Alee super było,potem wracaliśmy pieszoo;]
I potem odprOwadziłam Andzie do domu:*
Ja zmykam papapa;*


Brak komentarzy: