środa, 10 sierpnia 2011

WczOrajszy dzień z mOim aniOłkiem . !

Siemaa wszystkim jestem tak szczęśliwa,że wkOńcuu spOtkałam sie z mOim kOchanym słOńcem ♥Andzią:*<33 . !
Wiecie pOwiem wam że z niej toO jest ślicznOtkaaa że chej . ! :** normalnie cudO.♥uwielbiam ją:*
Dziś umówiliśmy się na Woli ,wyjechałam po nią o 13.30 ona też ♥,i pojechaliśmy dO mniee:D ahh ten dOmek mój zieloOnyy,zielOnoo nam Andziaa <3:D
Jak dotarliśmy dO mnie to odrazu zabrałam ją do mOjego pokoiku,Andzia pOwiedziała że różowo mi heh^^:*<3
Gadaliśmy nawet długO i to ciekawe rzeczyy :*Heh^^śmieszne i ciekawe rzeczy:* <3 . !
Potem pokazałam jej dalesze pOkoje :*spoOdbała jej sie ściana z kamienia no 2:D heh^^ :*mi tak samo sie pOdobają:*
Potem oglądała AniOłek mój mojee zdięciaa heh^^,i zgadywała która to ja jestem i wiecie zgadłaa :* dObraaa jest:*<3I jej jednO zdiątkoo jej dałam na pamiątkee:* jaa też mam jej zdiątkooo:D leży w serduszkuu i przy kOmputerzee żebym ją zawsze widziała:*
Wyszłaś Andziuu bOskoo na zdiątku którym mi dałaś:*naprawdee i mOja mama widziała ro zdj.i pOwiedziała żę jesteśmy pOdobne jak 2 krOple wOdyy:* heh^^ dwiee ślicznOchyy:*
Później pOjechaliśmy do sklepu ale nie było naszych tymbarusiów ;( to pOjechaliśmy do sklepu na wOle:D tam naszęście byłyy :*Heh^^miłam zarąbistyy kapselek Andziuś też miałaa zajebistyy:* i za reszte kasy kupiliśmy sb ciasteczkaa z kOlorOwą galaretką,byłyy pyszne mmmmmm...:*:DA potem w casie jazdy na rOwerku popi\jaliśmy tymbarka i patrzyliśmy na prOcentyy ale było nie fer Andzia miała 25% a ja 20%:*Heh^^
Potem pOjechaliśmy do Andzi :D i to była cięszka drOga hah^^taa górkaa lOl:*
Ale jakoś dotarliśmyy:*Ma taki sam kOlor domciu jak mÓj,zieleń jest zajebistaa Andziu <3 :*
Co pierwsze ujżałam to  Szarikaa i Klaree :*2 urOczee psiaczkii :*<3
Posiedzieliśmy sb i potem wyszliśmy na dwOrek na spacerek z kOchanymi psiaczkami:*Heh^^:D leciały jak heh^^:*utrzymać sie nie dałO:D i porobiliśmy sb jeszcze fOtki :* i widzieliśmy śliczną tenczee była urOczaa 7 ślicznych kOlorków:*:D Potem graliśmy z szarikiem w piłkee :* tu macie szarikaa fOte:*:



 Jaa gO kOcham on jest zajebistyy a Klacriaa jeszcze śliczniejszaa:*aaaa uwielbiam twOje pieski :*Ma jeszczee ślicznee kOtkii i może jednego kOchanego rudego bd mieć aa :*
Długo nawet u Andzi byłam :*
Potem mama zadzwoniła do Andzi żebym przyjeżdżała do dOmciu ;( i musiłam jechać:*Andziuś mnie odprOwadzić,jechaliśmy krótszą drOgą przez Kasi dOmek przejeżdżaliśmy i zajechaliśmy do niej ale nie było jej,może innym razem sie spOtkamy ;(:* <3.
Ahh działo sie Adziaaa,te okularki mOje na drOdze haha^^ przeżyły jakoś:* i to nasze rOzstanie przy znakuu ;( takiee słOdziachnee heh^^:** już tęskniee Andziu:*
Może sie spOtkamy w czwartek a jak nie to napewno w sOboOtee:*
Już tęskniee skarbiee <3 . ! :****
niemoge sie doczekać następnego razuu :* <33 . ! aaa całuskii dla kOchanego aniOłeczkaa :D :*




LOOveeeeeeeeeeeeeee Andziaaaaaaaaaaaaaaaa . ! ; ************** 

Brak komentarzy: