środa, 10 sierpnia 2011

Dzień z mOim kOchaniem i Marychą;*

Ah siemaa;*
Dziś znów byłam u mOjego słOnkaaa . ! <3 ;*
Po południu sie spOtkaliśmy ;* i jeszcze przyszła Marysiaa;*<3
Ahhhh,Andziuś poznała Marysie ;*mOjee dwieee warjakii na maksaa   ♥ i tak was kOcham mOcnOoo najbardziej mOjego aniOłkaaa :*
Jak przyjechała,pOkazałam jej mOje arcydzieło zrObioOne specjalnie dla niej ;*pOwiedziała że pOwie\si sb nad łóżkikiem,heh^^ ale zaszczytt;*kOcham ją i tO bardzOo :* mOjaa ślicznOtkaa;*
Potem poczxęstOweałam ciastem dziewcynki mOjee i czekOladkami xd ;*Heh^^,pOwiedzieli że u mnie przytyją aa oni i tak są już z gróbe-tak mi pOwiedzieli,alee są chuteee mOjee 2 laseczki :* <3

Pogadaliśmy sb znów;*Marysia też gadała mnie i o takim jednym chłopsku który mi sie pOdobał xd ;/ i mi o nim przypOmniała a ja próbowałam zapOmnieć;/ale cóż;(
Potem pOjechaliśmy na przejaszczke w strOne ŚniadkOwa ;* Heh^^ z AndziOchąą pojechaliśmy dalej bo Maysia musiała zostań bo miała rOlki a po piacu nie mogła jechać;*chcieliśmy zObaczyć czy bd na nas czekać;* ale potem wróciliśmy do niej,bo mogła na nas sie obrazić,ale naszczęście sie nie Obraziła ;*<3
Heh^^ Andziuu te nasze plany na przyszłOść i wlg;*warjacjee;* najlepsze było machanie hah^^ a potem trąbiły na nas ;*
Heh^^ wariatki ;*
Później rObiliśmy fOitki ;*jedną tylko mamy z Marysią,Marysiaa nie lubi sie fOtografOwać ;* a reszte mam z aniOłeczkiem mOim ślicznym ;*
 Tuu też całusneee :D ;*ahh te twOjee całuskii słOdkiee kOcham jee i właścicielkee ;*
 A tu takiee całuśneeeeeee,całoOwana przez Andzieee,ahh ten całus był taki słOdkii haha^^;* <3. ! 

 Wyginmy śmiło ciało dla nas to małO haha^^;*<3 ;*kOcham cię skarbiee mojaa śliczna :*

Tu kOło mOjego zielOnego dOmciuu ;*ahhh Andziuu zuelOnO nam :* nasz przyszły dOmciOo hahaha^^ xd ;*

Tu grópOwee;*3 wariatki walnięte na maksaa <3 . !
Tuu z mOim kOchanyy słOneczkiem na drOdzee :*
Jeszcze w czasiee jazdyy rOwerOwej pOrobliliśmy znów pare fOt z Andzi fOnaa :*

Too fOtoo jest słodziachnee;*

Potem odprOwadziliśmy z Marysią Andzie ;*oo działo się;*Biedastwo moJee taa twOjaa nóżkaa i ten wypadek ;(;** ahh dOrzee że nic sie nie stało;(;*okularki to tam nic ale na szczeście że tb nic sie nie stało;(;*;*OdprOwadziłam Andzie do doOmciuu ;* a Marysia musiała w pOłowie drOgi jechać ;(;*szkoda ;d
Ahh i znów zObacztyłm mOjego łoOdziakaa:Szarikaaa . ! ;*** <33;d ;*Ahh ta Klarciaaa nie pOznała ale pOtem chyba pOznałaa ;*
Ahh u cb trOszke długo było haha^^;** <3 lOvee:*


Brak komentarzy: