piątek, 19 sierpnia 2011

ahh dzień z Kacprem ;*

Siemaaa;*
Sorkii że długo nie pisałam na blogerkuu ale popsuł mi sie komp,jakiś wirus jest ;*;/
yyyy;]
no i nie pisałam,ale wkońcu został naprawiOnyy;*
Wczoraj  i dziś byłam u Kacpraaa,aa co sie działo hoooho ;*
Wczoraj graliśmy ssb trOche potem przyszli koledzy do Kacpra ;*Dwuch już wie jak mam na imie i wgl;*Heh^^ gda coś tam o mbie;*
Heh^^;d i ciocia teraz mówi że mój chłopak jest ić do niego  iwgl,ahh ta ciocia;*
Dziś teżbyłam ;*
Kacper przyszedł później z meczu bo był u kolegi;);]
nOm,dziś też byli chłopaki; z tego co wiem to jeden ma na imie Daniel(ten co jest moim chłopakiem hahah^^) ii Tomek ;*
lOl;]
Byłam na bosiku i akurat byli tam i się gapil ;)yyy; ;*

pOtem jak wyjeżdżąłam od brata to stali sb i gadali;)
Ja jade a oni na skuterze za mną i jeden mówi `siema laska` -to był jego brat ;*
Heh^^ i omineli mnie i zaczeli popisaywać sie na skuterze ahhh.. wariatyy;*
Nie zapOmnee tego dniaa i ten dziejszy deszcz i burzaaa ooOo cała mOkraa byłam ;/;*Heh^^ ale fajniee byłoo :*

1 komentarz:

Anri pisze...

Zapraszam na mojego bloga nie z tej planety codziennie nowe posty Jeśli zapiszesz się do obserwatorów na pewno nie pożałujesz swojej decyzji ;]

Pozdrawiam



ogryzka.blogspot.com